استانی 10:25 - 05 شهریور 1393
رباط کریم - خبرگزاری مهر: در چهارمین روز از هفته دولت 25 طرح عظیم آبرسانی به منظور تامین آب شرب شهرستانهای اسلامشهر، بهارستان و رباط کریم با پیام اسحاق جهانگیری معاون رئیس جمهور از طریق ویدئو کنفرانس به مرحله بهره برداری رسید.

25 طرح آبرسانی با هدف تامین آب شرب در پرند به بهره برداری رسید

به گزارش خبرنگار مهر، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب جنوب غربی استان تهران شامگاه گذشته در این مراسم با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و تبریک ایام هفته دولت به تمامی تلاشگران عرصه خدمت اظهار داشت: امروز شاهد بهره برداری از 25 طرح عظیم آبرسانی هستیم که با بهره برداری از این طرح ها در منطقه مشکل چندانی در بخش تامین آب شرب نخواهیم داشت.

نجف پرتویی با اشاره به پروژه های آبرسانی در سه شهرستان اسلامشهر، رباط کریم و بهارستان افزود: طی هفته دولت از سوی شرکت آب و فاضلاب جنوبغربی استان تهران برای تامین آب شرب سه شهرستان چهار ایستگاه پمپاژ به ظرفیت 14 هزار و 100 مترمکعب در ساعت و شش مخزن به حجم 40 هزار مترمکعب همچنین 83 کیلومتر خطوط جمع آوری و انتقال و حدود  106 کیلومتر اصلاح شبکه و 261 کیلومتر توسعه شبکه به مرحله بهره برداری رسید.

مدیرعامل شرکت آبفای جنوبغربی استان تهران، هزینه اجرای این طرحها را بالغ بر 158  میلیارد و 780 میلیون تومان ذکر و عنوان کرد: نرخ رشد جمعیت ساکن در شهرستانهای جنوبغربی استان و نیاز آبی شدید منطقه منجر شد تا 30 حلقه چاه تجهیز شود که با اتمام این تعداد از چاه ها حدود 100 لیتر در ثانیه به ظرفیت آبی منطقه اضافه شد.

در ادامه این مراسم امام جمعه شهرستان رباط کریم با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر اضافه کرد: شهیدان رجایی و باهنر لباس خدمتگذاری بی منت را بر تن کرده بودند و بدلیل نگاه مردمی آنان بود که همیشه در تاریخ ارزشمند ایران اسلامی از این دو بزرگوار به نیکی یاد می شود.

حجت الاسلام جسینعلی محمدی نژاد با تاکید بر خدمت رسانی مطلوب و تداوم راه شهیدان رجایی و باهنر از سوی مسئولان در هر مقام و مسئولیتی، از  تلاشهای بی وقفه شرکت آب و فاضلاب جنوبغربی استان در راستای تامین نیاز آبی مردم به نیکی یاد کرد.

فرماندار شهرستان  رباط کریم نیز طی سخنانی با گرامیداشت یاد و خاطره دو خدمتگذار صدیق به نظام و انقلاب شهیدان رجایی و باهنر گفت: شهیدان رجایی و باهنر شخصیت والا مقامی بودند که توانستند عشق و ایمان را به مردم ارزانی بدارند و خدماتی را به ملت ارائه دادند در تاریخ گهر بار ایران اسلامی برای همیشه ماندگار شد.

بیژن سلیمانپور با تاکید بر ادامه راه این دو خدمتگذار صدیق نظام و تبریک این ایام به تمامی تلاش گران عرصه خدمت افزود: هفته دولت این فرصت مغتنم را به ما ارزانی داشت تا بتوانیم اهم فعالیت های خود را طی یکسال اخیر به ولی نعمتان اصلی خود که همانا مردم مومن و انقلابی هستند بدرستی و با عمل تشریح کنیم.

وی بهره برداری از طرح های عمرانی، خدماتی، رفاهی و ... طی روزهای گذشته که با حضور مسئولان استانی و شهرستان به مرحله بهره برداری رسید را حاصل تلاش های بی وقفه مسئولان دانست و خاطرنشان کرد: یکی از دغدغه های اساسی در شهر پرند که پایتخت مسکن مهر است، مسئله آب شرب بوده که امروز با بهره برداری از این طرح های عظیم آبرسانی می توان گفت به دستاورد بزرگی در این حوزه دست یافتیم که قابل ستایش است.


4576545
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ چهارشنبه اول خرداد را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ چهارشنبه اول خرداد را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.
استانی
«خبرگزاری تسنیم» فرماندار مشهد گفت: آیین تشییع پیکر مطهر رئیس جمهور شهید، سید ابراهیم ربیسی روز پنجشنبه، ساعت 14 در خیابان امام رضا(ع) مشهد آغاز خواهد شد.
استانی
«خبرگزاری تسنیم» استاندار خراسان جنوبی گفت: بر اساس برنامه ریزی های انجام شده مردم خراسان جنوبی آماده برگزاری مراسم باشکوهی برای تشییع پیکر آیت الله رئیسی هستند.
استانی
«خبرگزاری تسنیم» استاندار قم گفت: مدارس استان قم سه شنبه اول خردادماه تعطیل بوده و دانشگاه های استان نیز تنها تا ظهر دایر هستند.
استانی
«خبرگزاری تسنیم» فرماندار ویژه شهرستان ری از خاکسپاری شهیدان امیر عبداللهیان و سردار موسوی در جوار آستان حضرت عبدالعظیم (ع) خبر داد و گفت: اقدامات لازم جهت میزبانی شایسته از پیکر پاک شهیدان در شهرری انجام و زمان دقیق مراسم اطلاع رسانی خواهد شد.
استانی
«خبرگزاری تسنیم» مردم پایتخت شور و شعور حسینی کشور پس از شنیدن خبر تلخ شهادت رئیس جمهور کشورمان غرق در ماتم و عزا شده اند و به همین مناسبت شامگاه دوشنبه، مراسم عزاداری در مسجد حسینیه اعظم زنجان برگزار کردند.
استانی
«خبرگزاری تسنیم» نماینده مردم استان کهگیلویه و بویراحمد در مجلس خبرگان رهبری، شهادت آیت الله رئیسی رئیس جمهور و همراهان وی را تسلیت گفت.
استانی
«خبرگزاری تسنیم» فرمانده سپاه پاسداران حضرت سیدالشهدا(ع) استان تهران گفت: برگزاری کنگره ملی سرداران و 12هزار شهید شهرستان های استان تهران به زمان دیگری موکول شد.
استانی
«خبرگزاری تسنیم» مدیر کل تعزیرات حکومتی خراسان رضوی از جریمه 28 میلیارد و 812 میلیون ریالی متصدی شرکت تولید کالاهای چرمی برای گرانفروشی خبر داد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است