ورزشی 22:52 - 14 مرداد 1393
رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی جوانان جهان - کرواسی
نماینده وزن ۷۴ کیلوگرم کشورمان به مدال نقره رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی جوانان جهان دست یافت.

بویری به مدال نقره بسنده کرد/ یک مدال، تنها سهم ایران در ۴ وزن اول

به گزارش خبرگزاری فارس، مسابقات 4 وزن اول رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی جوانان جهان، از عصر امروز (سه‌شنبه) در شهر زاگرب کرواسی آغاز شد که پیام بویری، نماینده وزن 74 کیلوگرم کشورمان با شکست مقابل حریف ترکیه‌ای در فینال به مدال نقره دست یافت. سایر نمایندگان کشورمان هم حذف شدند تا فرنگی‌کاران جوان کشورمان با تنها یک مدال به کار خود در روز اول پایان بدهند.

پیام بویری در وزن 74 کیلوگرم در دور اول با نتیجه 12 بر 2 کولکوفس از لیتوانی را شکست داد و در یک‌هشتم نهایی هم ساسیچ از کرواسی را 8 بر صفر مغلوب کرد و راهی یک چهارم نهایی شد. وی در این مرحله هم با نتیجه یک بر صفر عزیزبیکوف از قرقیزستان را شکست داد و به نیمه‌نهایی رسید. بویری در این مرحله با نتیجه یک بر صفر بولکوادزه از گرجستان را مغلوب کرد و فینالیست شد. وی در دیدار فینال با نتیجه 2 بر 2 (ضربه فنی) مقابل فرقان بایراک از ترکیه شکست خورد و به مدال نقره دست یافت. در این وزن 32 کشتی‌گیر وزن‌کشی کرده‌اند.

رضا خدری در وزن 50 کیلوگرم در دور نخست با نتیجه 5 بر صفر مقابل اسلام‌جان بهراموف، قهرمان جوانان آسیا از ازبکستان به پیروزی رسید و راهی مرحله بعد شد، اما در دور دوم با نتیجه 5 بر 4 مغلوب لوازی از اسلواکی شد و از حضور در نیمه‌نهایی بازماند که با توجه به شکست حریفش در مرحله بعد از گردونه مسابقات کنار رفت. در این وزن  19 نفر حضور دارند.

در وزن 60 کیلوگرم علی ارسلان در دور اول با نتیجه 12 بر 2 مغلوب یاسین اوزای از فرانسه شد که با توجه به شکست حریفش از گردونه مسابقات حذف شد. در این وزن 32 نفر روی باسکول رفته‌اند.

در وزن 96 کیلوگرم محمد ابراهیمی در دور اول با نتیجه 3 بر صفر فریدریکاس از لتونی را شکست داد و در دور دوم هم با نتیجه 4 بر صفر از سد آبگاریان از ارمنستان گذشت و به یک‌چهارم نهایی رسید، اما در این مرحله با نتیجه یک بر صفر مغلوب بلادوف از نروژ شد و از حضور در نیمه‌ نهایی بازماند که با توجه به شکست حریفش در این مرحله حذف شد. در این وزن 28 نفر حضور دارند.


4403852
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار ورزشی

ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» علی دایی با رئیس فدراسیون فوتبال ترکیه دیدار و از کمپ تیم ملی این کشور بازدید کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» علی دایی با رئیس فدراسیون فوتبال ترکیه دیدار و از کمپ تیم ملی این کشور بازدید کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» وزیر ورزش و جوانان با دوچرخه علی لبیب یک دور پیست ورزشگاه آزادی را رکاب زد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان با حضور در پیست دوچرخه سواری ورزشگاه آزادی از اردوی رکابزن المپیکی ایران بازدید کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تاریخ قرعه‌کشی بیست و چهارمین دوره رقابت‌های لیگ برتر اعلام شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» سرپرست مدیرعاملی باشگاه تراکتور درباره وضعیت انتخاب سرمربی و نقل و انتقالات سرخپوشان تبریزی توضیحاتی را بیان کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تونی کروس بازیکن تیم ملی فوتبال آلمان که به تازگی بازنشسته شده است از سیاست‌های مهاجرتی دولت آلمان انتقاد کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تونی کروس بازیکن تیم ملی فوتبال آلمان که به تازگی بازنشسته شده است از سیاست‌های مهاجرتی دولت آلمان انتقاد کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مدیرعامل باشگاه پیکان گفت: در جلسه مدیران عامل، آذربایجانی مدیرعامل سپاهان بیشترین اعتراض را به سقف بودجه نقل و انتقالات داشته است.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مسابقات تکواندو قهرمانی نوجوانان ایران تحت عنوان جام دوستی ایران و کره جنوبی با مسئولان فدراسیون و سفیر کره جنوبی در ایران آغاز شد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است