استانی 14:16 - 30 مهر 1393
استاندار گلستان در پیامی رحلت آیت الله مهدوی کنی رئیس مجلس خبرگان رهبری را تسلیت گفت.

استاندار گلستان در پیامی رحلت آیت الله مهدوی کنی را تسلیت گفت

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، استاندار گلستان گفت: رحلت جانگداز عالم ربانی، مجاهد خستگی ناپذیر و یار دیرین امام و انقلاب حضرت آیت الله مهدوی کنی رئیس مجلس خبرگان رهبری را به ساحت حضرت بقیه الله، امام عصر(عج)، مقام معظم رهبری، مجلس خبرگان رهبری، حوزه‌های علمیه و دانشگاه‌ها، خاندان مکرم آن مرحوم، جامعه روحانیت و خانواده انقلاب و ملت بزرگ ایران، خاصه مردم شریف استان گلستان تسلیت می گویم.

دکتر صادقلو افزود: مرحوم مهدوی کنی بزرگی بودند که از آغازین روزهای انقلاب دست در دست ملت ولایت مدار ایران ندای امام امت را لبیک گفتند و همواره با افقی وسیع نسبت به شریعت مقدس اسلام گام برداشتند و همواره در پیشبرد اهداف انقلاب پیشگام بودند.

وی اظهار داشت: به واقع فقدان ایشان که در تمام مقاطع انقلاب از آغاز تا به امروز حامی ولایت بوده‌اند، روح ملت ایران را دچار تالمی شدید کرد.

نظام جمهوری اسلامی به خود می بالد که مردی چون او در مقاطع مختلف تاریخی عهده دار مسئولیت‌هایی بوده و در راه خدمت به خلق لحظه آرام و قرار نداشته است.

صادقلو تصریح کرد: مردی که نه تنها در عرصه سیاسی اسوه و پیشوایی قابل تقدیر بود، بلکه در عرصه جهاد علمی نیز پیشگام و افق آفرین بود.

استاندار گلستان خاطرنشان کرد: ایشان در مسیر تعالی انقلاب اسلامی لحظه‌ای از آرمان‌های امام راحل فاصله نگرفتند و همواره حامی مقام معظم رهبری بودند و در تعامل با مردم جانب انصاف را هرگز رها نکردند.

خدای تعالی روح این عالم ربانی را با شهدا و امام شهدا محشور نماید و به ملت ما توفیق دهد یاد و اندیشه‌اش را همواره گرامی دارند.

انتهای پیام


5014342
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«خبرگزاری تسنیم» استاندار مازندران با تاکید بر لزوم توجه به کشاورزی، گردشگری، اقتصاد دریامحور و رفع مشکل پسماند با روش های جدید و کارآمد، در سفر دوم رئیس جمهور به مازندران گفت: مدیران استان در تحقق مصوبات سفر اول و دوم هیات دولت به مازندران همت به خرج دهند....
استانی
«خبرگزاری تسنیم» معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی همدان گفت: در سال گذشته 973 کودک زیر 5 سال مبتلا به سوء تغذیه شناسایی و به وزارت رفاه معرفی شده اند.
استانی
«خبرگزاری تسنیم» معاون امور فرهنگی کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان جنوبی گفت: 240 مددجوی تحت حمایت این نهاد همزمان با دهه کرامت و میلاد ثامن الحج(ع) با کمک خیرین به زیارت کربلا و مشهد مقدس اعزام شدند.
استانی
«خبرگزاری تسنیم» وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، گفت: سال گذشته یک میلیون و 200 هزار نفر به مراکز درمان ناباروری در کشور مراجعه کرده اند.
استانی
«خبرگزاری تسنیم» معاون دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان گفت: مرکز کنترل ترافیک دریایی سواحل مکران با نام ایستگاه مکران کنترل در روستای روستای بونجی شهرستان جاسک عملیاتی شده است.
استانی
«خبرگزاری تسنیم» رئیس اتاق مشترک بازرگانی ایران و ترکمنستان، گفت: نمایشگاه فروش محصولات خراسان شمالی و 4 استان دیگر هم مرز با همسایه شمالی ایران، در ترکمنستان برپا می شود.
استانی
«خبرگزاری تسنیم» وزیر انرژی جمهوری آذربایجان با استقبال از افتتاح سد قیز قلعه سی بین دو کشور ایران و آذربایجان، گفت: افتتاح این طرح بزرگ فراملی، نماد همکاری های بلند مدت بین باکو و تهران است.
استانی
«خبرگزاری تسنیم» رئیس هیئت کشتی بسیج کشور گفت: با ورود و هم افزایی هیئت کشتی مازندران، هیئت کشتی بسیج شهرستان ها تشکیل شده است.
استانی
«خبرگزاری تسنیم» رئیس جمهور با بیان اینکه روابط ایران و آذربایجان گسسته نخواهد شد، گفت: اراده برای توسعه روابط در تمام حوزه ها بین دو کشور داریم.
استانی
«خبرگزاری تسنیم» مشاور وزیر بهداشت در امور زنان و خانواده، گفت: فرایند های آگاهی بخشی و نظارت عمومی بر غربالگری مادران باردار، موجب کاهش 25 درصدی ورودی غربالگری شده است.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است