ورزشی 09:53 - 05 مهر 1393
سرمربی اتلتیکومادرید از هواداران این تیم خواست در بازی امشب به حمایت از شاگردانش بپردازند.

سیمئونه: از هواداران می‌خواهم از تیمشان حمایت کنند

به گزارش خبرگزاری فارس، دیگو سیمئونه از هواداران خواست تا به حمایت از تیم بپردازند و اظهار داشت: اینجا هستیم تا درباره بازی امشب مقابل رقیبی که به خوبی بازسازی شده است، صحبت کنیم. سویا تیم جنگنده‌ای است. امری کار بزرگی انجام داده است. باید بازی خوب و تماشایی را بین دو تیم که شباهت‌های بسیار زیادی به هم دارند، شاهد باشیم. هر دو تیم روی توپ‌های از دست رفته بسیار خوب عمل می‌کنند. سویا با حضور امری روی نیمکتش تیمی جنگنده‌تر شده است.

وی ادامه داد: گریزمان بازیکن بسیار مهمی برای ما است و ما نیاز داریم که او در شرایط بسیار خوبی باشد. وی گل می‌زند، می‌تواند در عمق بازی کند؛ روی موقعیت‌های تک به تک بسیار خوب عمل می‌کند و ما نیاز داریم که او در بهترین شرایطش باشد. اکنون زمان آن فرا رسیده که گریزمان هر کاری می‌تواند، برای تیم انجام دهد.

سرمربی اتلتیکومادرید خاطرنشان کرد: ورزشگاهی مملو از تماشاگرانی می‌خواهم که یک صدا با تیم باشند و در یک بازی مهم از تیمشان حمایت کنند.

وی اضافه کرد: وقتی دو تیم با بازیکنان خوب رو در روی یکدیگر قرار می‌گیرند، فرصت رقابت پیدا می‌کنند. فقط داشتن بازیکنان خوب برای پیروزی کافی نیست بلکه سخت‌کوشی و جنگندگی هم مهم است. سویا از همه جهت تعادل زیادی در تیمش دارد.


4808911
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار ورزشی

ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» علی دایی با رئیس فدراسیون فوتبال ترکیه دیدار و از کمپ تیم ملی این کشور بازدید کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» علی دایی با رئیس فدراسیون فوتبال ترکیه دیدار و از کمپ تیم ملی این کشور بازدید کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» وزیر ورزش و جوانان با دوچرخه علی لبیب یک دور پیست ورزشگاه آزادی را رکاب زد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان با حضور در پیست دوچرخه سواری ورزشگاه آزادی از اردوی رکابزن المپیکی ایران بازدید کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تاریخ قرعه‌کشی بیست و چهارمین دوره رقابت‌های لیگ برتر اعلام شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» سرپرست مدیرعاملی باشگاه تراکتور درباره وضعیت انتخاب سرمربی و نقل و انتقالات سرخپوشان تبریزی توضیحاتی را بیان کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تونی کروس بازیکن تیم ملی فوتبال آلمان که به تازگی بازنشسته شده است از سیاست‌های مهاجرتی دولت آلمان انتقاد کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تونی کروس بازیکن تیم ملی فوتبال آلمان که به تازگی بازنشسته شده است از سیاست‌های مهاجرتی دولت آلمان انتقاد کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مدیرعامل باشگاه پیکان گفت: در جلسه مدیران عامل، آذربایجانی مدیرعامل سپاهان بیشترین اعتراض را به سقف بودجه نقل و انتقالات داشته است.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مسابقات تکواندو قهرمانی نوجوانان ایران تحت عنوان جام دوستی ایران و کره جنوبی با مسئولان فدراسیون و سفیر کره جنوبی در ایران آغاز شد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است