استانی 13:18 - 17 تیر 1399
ایسنا/خوزستان مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان از تمدید زمان ثبت‌نام کارگاه‌های فرهنگی، هنری و ادبی برخط (آنلاین) این کانون خبر داد.

تمدید مهلت ثبت‌نام کارگاه‌های برخط کانون پرورش فکری خوزستان

وحید کیانی با اعلام این خبر گفت: زمان ثبت‌نام ۱۱ کارگاه‌ برخط کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان تا ۲۰ تیر ماه تمدید شد.

او کارگاه‌های نقاشی، ساخت عروسک‌های نمایشی، نوشتن خلاق، شعر و قصه، کاردستی، سفالگری، شعر سرایی، اوریگامی (کاغذ و تا)، خوشنویسی، عکاسی و داستان‌نویسی را عناوین کارگاه‌های کانون برشمرد که به‌صورت آنلاین عرضه شده است و علاقه‌مندان می‌توانند در آن ثبت‌نام کنند.

به گزارش ایسنا، به نقل از کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان، کیانی درباره شیوه ثبت‌نام علاقه‌مندان به شرکت در کلاس‌های مجازی کانون توضیح داد: علاقه‌مندان برای ثبت‌نام در این کارگاه‌ها می‌توانند تا زمان تمدید شده یعنی ۲۰ تیر ۱۳۹۹ با مراجعه به سایت www.kpf.ir ضمن کسب اطلاعات بیشتر، کارگاه‌های موردنظر خود را انتخاب کنند.

وی اضافه کرد: ثبت‌نام کارگاه‌های تابستانی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان با توجه به وضعیت شیوع بیماری کرونا در کشور و به‌خصوص استان خوزستان و محدودیت‌هایی که برای اوقات فراغت تابستان کودکان و نوجوانان وجود دارد، به‌صورت مجازی تدارک دیده شده و اجرا می‌شود.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان خاطرنشان‌کرد: آغاز پذیرش حضوری اعضا در مراکز کانون پس از هماهنگی‌ با مراجع دارای صلاحیت و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی به‌زودی اعلام خواهد شد.

کیانی یادآور شد: پس از بازگشایی، متقاضیان عضویت در مراکز کانون از تابستان امسال علاوه بر خدمات مرتبط با امانت کتاب و استفاده از سالن مطالعه، هشت فعالیت کتاب محور رایگان مانند معرفی، نقد و بحث کتاب، روخوانی، آشنایی با مفاخر، مشاهیر، مشاغل و ویژگی‌های تاریخی و جغرافیایی و اقوام سرزمین، آشنایی با قرآن و احادیث، مهارت‌های خوب شنیدن و خوب گفتن (قصه‌گویی) و همچنین از طیف گسترده دوره‌هایی مانند مهارت‌های ارتباطی و تمرین خوب زندگی کردن تا انواع زیر مجموعه‌های هنرهای تجسمی، نمایش و تئاتر، شعر و داستان‌نویسی، پویانمایی، قصه‌گویی (فن بیان، زبان بدن، پرورش و پردازش متن)، عکاسی، نجوم و رباتیک بهره خواهند برد.

انتهای پیام


10607432
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است