استانی 00:05 - 29 آذر 1393
فرماندار ایجرود خبر داد
فرماندار ایجرود گفت: در راستای بهره‌گیری از ظرفیت‌های گردشگری این شهرستان، کمیته راهبردی تشکیل می‌شود.

تشکیل کمیته راهبردی بهره‌گیری از ظرفیت‌های گردشگری ایجرود

باقر اکبرپور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان با اشاره به بازدید مسئولان استانی از طرح‌های گردشگری شهرستان ایجرود اظهار داشت: در این بازدید از ظرفیت‌های گردشگری این شهرستان از جمله سد گلابر بازدید شد.

وی روستای خوئین و بقاع متبرکه موجود در سطح شهرستان ایجرود را از دیگر ظرفیت‌های گردشگری شهرستان ایجرود عنوان کرد که در سفر شهرستانی معاون استاندار و مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مورد بازدید قرار گرفته است.

فرماندار ایجرود سد گلابر را از ظرفیت‌های بی‌نظیر گردشگری شهرستان اعلام و تاکید کرد: این سد ظرفیت  بالقوه‌ای برای ورزش‌های آبی و زمستانی به شمار می‌رود.

این مسئول با بیان اینکه مسئولان تصمیم جدی برای بهره‌گیری از ظرفیت‌های گردشگری شهرستان ایجرود دارند، ادامه داد: برای پیگیری امور مربوط به استفاده از این ظرفیت‌ها کمیته راهبردی تشکیل می‌شود.

اکبرپور نزدیکی به مرکز استان و سهل‌الوصول را از مزایای شهرستان ایجرود برشمرد و گفت: کمیته راهبردی عملیاتی کردن طرح‌های گردشگری با حضور ارگان‌های ذی‌ربط از جمله آب منطقه‌ای، منابع طبیعی، محیط زیست و میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان زنجان تشکیل می‌شود.

وی به فعلیت رساندن منابع گردشگری موجود در شهرستان ایجرود را از اهداف تشکیل کمیته راهبردی عنوان کرد.

فرماندار ایجرود در پاسخ به سئوالی در مورد وضعیت شرکت سهند پیوسته فولاد و زمان بهره‌برداری آن گفت: این کارخانه حداکثر تا 20 روز آینده افتتاح می‌شود ولی با توجه به اینکه این شرکت متعلق به بخش خصوصی است در مورد جزئیات آن از جمله وضعیت نیروهای استخدامی باید مدیران مجموعه پاسخگو باشند.


5450417
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است