گوناگون 20:45 - 11 اسفند 1393
مرد شیک پوش که به بهانه سرمایه‌گذاری در زمینه وارد کردن گوشی‌های اپل دست به کلاهبرداری یک میلیاردی از بستگانش زده بود در مخفیگاهش دستگیر شد.

9دی‌ماه سال‌جاری مردی به کلانتری 127نارمک رفت و به مأموران گفت:علی یکی از بستگانم است که چند وقت پیش مدعی شد دوستان خوبی در گمرک پیدا کرده و می‌تواند کالاهای وارداتی را بدون پرداخت عوارض گمرکی ترخیص کند. او به بهانه مشارکت درخصوص سرمایه‌گذاری برای وارد‌کردن گوشی‌های اپل از من 110میلیون تومان پول گرفت و قرار شد اصل پول و سود حاصل از سرمایه‌گذاری را به من پرداخت کند اما زیر قولش زد و بعد از مدتی فراری شد.

آنجا بود که متوجه شدم علی از اعضای دیگر فامیل نیز به همین شیوه کلاهبرداری کرده است. مالباخته دیگری که 260میلیون تومان در اختیار علی قرار داده بود مدعی شد که وقتی دیده وی در مدت کوتاهی یک خودروی شاسی بلند خارجی و یک خانه ویلایی خریده وسوسه‌شده و فریب او را خورده است. با اعلام این شکایت‌ها، کارآگاهان تحقیقات خود را شروع کردند تا اینکه مرد شیاد را در مخفیگاهش به دام انداختند. سرهنگ سعدالله گزافی، رئیس پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران بزرگ، با اشاره به برآورد یک‌میلیارد تومانی درخصوص این پرونده گفت: متهم با قرار میلیاردی برای انجام تحقیقات در اختیار مأموران پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران قرار گرفته است.


5960983
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است