گوناگون 10:05 - 04 تیر 1398
مفهوم اجاره کالا در بسیاری از کشورها به بخشی از فرهنگ خرید مردم تبدیل شده است. و بسیاری از افراد برای تامین نیازهای روزمره خود به جای خرید، محصولات را برای مدت زمان مشخص اجاره می‌کنند و نه تنها در هزینه‌های خود صرفه‌جویی می‌کنند بلکه دیگر با مشکلات نگهداری کالا روبرو نیستند.

اجاره آنلاین کالا بدون ضامن

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام کلاب رنتر، این فرهنگ از لحاظ اقتصادی هم برای فرد و هم جامعه مناسب است. افرادی که کالایی را خریداری کرده‌اند اما تنها برای مدتی به آن نیاز دارند می‌توانند آن را برای مدتی در اختیار فرد دیگری قرار دهند و در مقابل حق اجاره دریافت کنند. به این صورت هزینه‌های نگهداری هم جبران می‌شود.

اجاره کالا در ایران

در ایران هم مدتی است این فرهنگ جای خود را در بین عموم مردم باز کرده و بسیاری اجاره کالا را به خرید آن ترجیح می‌دهند. در همین راستا کلاب رنتر به عنوان پلتفرم جامع اجاره کالا فعالیت خود را از سال ۱۳۹۶ آغاز کرد. استقبال کاربران از این شیوه نوین اجاره کالا، فروشگاه‌های اینترنتی را با خطر کاهش تقاضا روبرو کرده است. محصولاتی که در کلاب رنتر ارائه شده تنها به میز و صندلی مراسم خلاصه نمی‌شود و از یخچال و تلویزیون شهری گرفته تا پلی استیشن و دوربین عکاسی همه را شامل می‌شود.

دورهمی‌های به یادماندنی

شاید پیش از این تصور اجاره کنسول بازی یا آبسرد کن بسیار دور از ذهن بود، اما امروزه با پیدایش سایت‌های اجاره کالا همچون کلاب رنتر شما می‌توانید آخر هفته خود را با جدیدترین محصولات روز دنیا به تعطیلاتی رویایی تبدیل کنید بدون اینکه نیاز به پرداخت هزینه‌های سنگین خرید این وسایل داشته باشید.

مهمانی‌های پر هزینه را فراموش کنید. روش‌های سنتی برگزاری جشن و میهمانی با زندگی مدرن امروزی سازگار نیست. پروسه طولانی و زمان بر تهیه تجهیزات مراسم و دردسرهای جابه‌جایی آن از یک سو و هزینه‌های سنگین تهیه این تجهیزات از سویی دیگر، برگزاری مراسم را به امری دشوار تبدیل کرده بود. دیگر زمان آن رسیده که به روش‌های نوین تهیه تجهیزات مراسم رو بیاوریم. کلاب رنتر نمونه موفقی از وب‌سایت اجاره کالا است که در حوزه اجاره تجهیزات مراسم خدمات متنوعی را به مشتری عرضه می‌کند.

لحظه‌های شیرین زندگی را ثبت کنید

زندگی سرشار از لحظه‌های نابی است که برای همیشه لذت آن در حافظه‌ها ماندگار می‌ماند. چه خوب می‌شود اگر این خاطرات زیبا را به قاب تصویر کشید و در مقابل دید همگان قرار داد. نیازی به خرید تجهیزات حرفه‌ای عکاسی نیست. شما می‌توانید با اجاره دوربین‌های عکاسی و فیلم برداری، تصاویر ماندگاری از روزهای مهم زندگی بسازید.

پر رنگ باشید...

پیشرفت علم و تکنولوژی و رقابتی شدن دنیای صنعتی نیاز به برگزاری نمایشگاه به منظور معرفی محصولات و خدمات جدید و آگاهی مخاطبان با انواع محصولات موجود جهت بازارسازی و ایجاد مزیت رقابتی را جدی‌تر از گذشته کرده است. به همین دلیل هر روز شاهد برگزاری نمایشگاه‌های تخصصی با موضوعات مختلف هستیم که شرکت‌کنندگان در این نمایشگاه‌ها برای جذب مخاطبان هدف خود به تجهیزات مختلف نمایشگاهی نیاز دارند و البته خرید تمامی این تجهیزات از نظر اقتصادی مقرون به صرفه نخواهد بود، در همین راستا یکی از خدمات متنوعی که می‌توان جهت تسهیل در برگزاری نمایشگاه ارائه کرد، اجاره لوازم و تجهیزات نمایشگاهی است. کلاب رنتر از جمله استارت‌آپ‌های خدماتی است که شما را در برپا کردن غرفه‌ای متمایز با تمام امکانات تکنولوژی و رفاهی مورد نیاز همراهی خواهد کرد.

نحوه اجاره کالا در کلاب رنتر

فرآیند اجاره کالا در کلاب رنتر به این صورت است که شما پس از ثبت‌نام در سایت می‌توانید محصولات مورد نیاز خود را انتخاب کرده و سفارش خود را ثبت کنید. نیازی به چک ضمانت و یا معرف نیست. کد ملی هر شخص در سیستم به عنوان مستأجر جدید دستگاه مورد اجاره ثبت می‌شود و کارت ملی فرد تا زمان عودت کالا به عنوان ضامن ضبط می‌شود.

هزینه اجاره کالا به ازای هر روز محاسبه شده و اجاره مدت دار تخفیف کلی روی فاکتور اعمال می‌کند. تحویل کالا در سه بازه زمانی مشخص شده در هنگام ثبت سفارش انجام می‌شود. سفارش‌ها در محل تحویل داده می‌شود و پس از پایان زمان اجاره در همان محل تحویل گرفته می‌شود.

انتهای رپرتاژ خبری


10159410
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است