استانی 14:01 - 03 بهمن 1399
رییس مجمع نمایندگان استان کرمان:
ایسنا/کرمان رییس مجمع نمایندگان استان کرمان گفت: باید کرمان به استان بدون بیکار تبدیل شود که این مهم با همکاری همه مسئولان و شرکت های بزرگ استان کرمان محقق می شود.

کرمان باید به استان بدون بیکار تبدیل شود

«شهباز حسن پور» پیش از ظهر امروز سوم بهمن ماه در جلسه رفع موانع تولید با حضور استاندار در شهرستان سیرجان گفت: کلید اصلی اشتغال تولید است و تحریم های خارجی را بهانه نکنیم. باید همه همکاری لازم در این راستا انجام دهیم و مجوزهای لازم را در اسرع وقت صادر کنیم.

وی با اشاره به همدلی و همراهی همه نماینده های استان کرمان بیان کرد: همه نمایندگان استان به دنبال افزایش تولید در استان کرمان هستند.

نماینده مردم سیرجان و بردسیر در مجلس شورای اسلامی با تاکید برآنکه استاندار کرمان بسیار مردمی است، اظهار کرد: باید همه مشکلات استان را با استفاده از ظرفیت های موجود در استان حل و فصل کنیم و نگاهتان به تهران نباشد.

وی با اشاره به مشکلات اشتغال تصریح کرد: باید کرمان به استان بدون بیکار تبدیل شود که این مهم با همکاری همه مسئولان و شرکت های بزرگ استان کرمان محقق می شود.

به گزارش ایسنا، "بهاءالدینی" فرماندار سیرجان نیز در اغی جلسه گفت: در سیرجان طی سه سال گذشته رتبه برتر در زمینه ایجاد فرصت شغلی را داشتیم و امسال تعهد 4800 فرصت شغلی را داریم که تاکنون حدود 8000 شغل ایجاد کردیم و امیدواریم تا پایان سال به 10 هزار شغل برسد.

به گزارش ایسنا، "عتیقی" مدیرعامل شرکت گل گهر سیرجان نیز در این جلسه گفت: شرکت گل گهر یک شرکت ملی است و 30 درصد فولاد کشور در این منطقه تولید می شود و این مجموعه یک امانت در دست ماست.

وی با بیان این مطلب که استان کرمان و اصفهان بیشترین جذب سرمایه گذار و بنگاه داری را داشته اند، تاکید کرد: تا زمانی صنایع پایین دستی فولاد در کرمان راه اندازی نشوند به استان صنعتی تبدیل نخواهد شد لذا باید سرمایه گذاران در بخش صنایع پایین دستی سرمایه گذاری کنند.

انتهای پیام


10915466
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است