استانی 23:32 - 05 مرداد 1393
اهواز- ایرنا- زمین لرزه ای به بزرگی 4.3 درجه در مقیاس درونی زمین (ریشتر) در یکشنبه شب بخش هایی از استان خوزستان را لرزاند.

به گزارش ایرنا به نقل از مرکز لرزه نگاری مؤسسه ژئوفیزیک دانشگاه تهران این زمین لرزه در ساعت 22 و 47 دقیقه شهرهای هفتگل، رامهرمز و باغملک در استان خوزستان را لرزاند.



بر پایه این گزارش این زمین لرزه در عمق حدود 20 کیلومتری زمین و در طول جغرافیایی 49.492 و عرض 31.580 به وقوع پیوسته است.



کانون این زمین لرزه در 15 کیلومتری شهرستان هفتگل، 35 کیلومتری شهرستان رامهرمز و 38 کیلومتری شهرستان باغملک در شرق خوزستان ثبت شده است.



تاکنون گزارشی از آمار خسارات و یا تلفات احتمالی ناشی از این زمین لرزه دریافت نشده است.



551**1504

انتهای پیام /*






4344443
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«خبرگزاری تسنیم» معاون عمران روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی همدان، گفت: بر اساس آمار های موجود شاخص متوسط آغاز بهسازی و بهبود محیط روستایی کشور برای روستا های بیش از 20 خانوار 63 درصد و استان همدان 93 درصد است.
استانی
«خبرگزاری تسنیم» رئیس جمعیت هلال احمر دزفول گفت: نجات گران پایگاه امداد و نجات کوهستان این جمعیت چهار گردشگر خانم مفقود شده در منطقه گردشگری کول خرسون دزفول امداد رسانی کردند.
استانی
«خبرگزاری تسنیم» مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر با اشاره به اجرا طرح جهاد آبرسانی در 193 روستای استان گفت: این طرح با اعتبار 800 میلیارد تومان در حال اجراست و امسال 153 روستای استان از تنش کم آبی خارج می شود.
استانی
«خبرگزاری تسنیم» مدیر جهاد کشاورزی کاشان ضمن اشاره به ظرفیت بالای کاشان در حوزه تولید ماهیان زینتی، گفت: پایانه صادراتی ماهیان زینتی در کاشان ایجاد شد.
استانی
«خبرگزاری تسنیم» منتخب مردم قزوین آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی، گفت: مفهوم انسانیت با شرکت در جشن گلریزان زندانیان جرایم غیرعمد معنا می یابد.
استانی
«خبرگزاری تسنیم» نماینده شهریار، قدس و ملارد در مجلس با بیان اینکه دولت بار مالی تشکیل استان های جدید را برعهده دارد، گفت: تشکیل البرز تجربه موفقی در شکل گیری استان جدید بود و تشکیل استان جدید با بررسی و کار کارشناسی در هیئت دولت انجام می شود.
استانی
«خبرگزاری تسنیم» فرماندار ویژه شهرستان ری از میزبانی شهرری در برگزاری اجلاسیه شهدای هنرمند با محوریت شهید مرتضی آوینی شهید اهل قلم شهرری و میزبانی از 90 خانواده شهید خبر داد.
استانی
«خبرگزاری تسنیم» فرمانده سپاه ناحیه حضرت عبدالعظیم (ع) شهرری از تهیه مستند حماسه رزم تیپ حضرت عبدالعظیم (ع) خبر داد و گفت: تدوین 30 جلد کتاب شهدای ری در دستور کار قرار دارد و دائره المعارف 700 شهید بسیجی نیز در مجموعه حفظ آثار سپاه در حال تهیه است.
استانی
«خبرگزاری تسنیم» امام جمعه شیراز به جایگاه سومین حرم اهل بیت (ع) اشاره کرد و گفت: اگر می خواهیم استان فارس پیشرفت کند کلیدش همین است که ما نسبت به حرم توجه بیشتری داشته باشیم و بیشتر کار کنیم.
استانی
«خبرگزاری تسنیم» فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم(ع) گفت: بسیج دانش آموزی پایه و اساس همه اقشار و محلی برای پرورش نیروی تراز انقلاب است.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است