استانی 17:34 - 06 آبان 1400

۲۵۶ راهدار عملیات زمستانی را در جاده‌های اردبیل انجام می‌دهند

مسعود امامی یگانه در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: این راهداران با حضور در پایگاه‌های بین شهری و جاده‌ای سعی می‌کنند در فصل زمستان با تجهیزات و امکانات مناسب به کمک حادثه‌دیدگان شتافته و رانندگان را در سفری ایمن همراهی کنند.

وی تصریح کرد: در حالی که ۳۶ روز از فصل پاییز سپری شده، راهداران به دلیل شرایط جوی خاص این استان در جاده‌ها و پایگاه‌های تعیین شده مستقر و در فصل پاییز و زمستان به مسافران و رانندگان خدمات مناسبی را ارائه کرده و شرایط مطلوبی را در سفرها برای هموطنان ایجاد می‌کنند.

فرماندار شهرستان اردبیل از اختصاص ۳۰ میلیارد تومان اعتبار برای احداث، بهسازی و نگهداری راه‌های روستایی خبر داد و گفت: با تلاش پیمانکاران پروژه‌های متعددی در این حوزه در شهرستان اردبیل در حال اجراست که انتظار می‌رود تا پایان فصل کاری این طرح‌ها به سرانجام برسد.

امامی یگانه جذب اعتبارات را در حوزه راه روستایی از مطالبات به حق مردم اعلام کرد و افزود: در این زمینه تلاش بر این است تا خدماتی که به روستاییان و ساکنان مناطق محروم انجام می‌شود از کیفیت و مطلوبیت مناسب برخوردار باشد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطر نشان کرد: اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای تلاش مؤثری را انجام داده تا بتواند زیرساخت‌های لازم را در مسیر بهبود امور و مرور و رضایتمندی روستاییان در بهسازی و آسفالت جاده‌ها انجام داده و کارهای عمرانی و زیربنایی با سرعت به سرانجام برسد.

فرماندار شهرستان اردبیل اضافه کرد: امیدواریم با تلاش و همت راهداران و مراقبتی که رانندگان انجام می‌دهند پاییز و زمستان کم حادثه‌ای را در جاده‌های استان اردبیل شاهد باشیم که استمرار این طرح تا اوایل بهار سال آینده خواهد بود.


11292239
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است