ورزشی 20:21 - 12 شهریور 1394
تیم ملی فوتبال ایران در نیمه نخست دیدار مقابل گوام توانست به پیروزی دست یابد.

پیروزی ایران مقابل گوام در نیمه نخست
به گزارش افکارخبر، تیم ملی فوتبال ایران در دومین دیدار خود در مرحله مقدماتی انتخابی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه در حضور حدود ۵ هزار تماشاگر از ساعت ۱۹ به مصاف گوامی رفته است که در ۲ بازی گذشته خود توانسته بود به پیروزی دست یابد. در طرف مقابل شاگردان کی‌روش در اولین دیدار خود مقابل ترکمنستان به تساوی یک بر یک دست یافته‌اند.



در دقایق ابتدایی بازی تیم ملی ایران صاحب موقعیت ایستگاهی شد که اشکان دژاگه توپ را ارسال کرد اما بازیکنان ایران نتوانستند از آن استفاده کنند. در ادامه ملی‌پوشان ایران چندین موقعیت نصف‌ونیمه روی دروازه گوام خلق کردند اما نتواستند از فرصت‌هایشان استفاده کنند تا اینکه در دقیقه ۹ فرار سرداز آزمون باعث شد تا با دروازه‌بان گوام تک‌به‌تک شود و پس از اینکه مهاجم ایران هریک را از پیش رو برداشت با خطای او در محوطه جریمه روبرو شد و داور مسابقه نقطه پنالتی را نشان داد. اشگان دژاگه توانست این توپ را در دقیقه ۱۰ وارد دروازه گوام کند.



در ادامه باز هم حملات ایران ادامه داشت و در دقیقه ۳۱ حرکت تیمی ایران منجر به ثمر رسیدن گل دوم شاگردان کی‌روش شد. مهدی طارمی توانست پاس سردار آزمون را وارد دروازه گوام کند.



در دقیقه ۳۴ ارسال اشکان دژاگه با ضربه سر زیبای سردار آزمون به گل سوم ایران تبدیل شد. در دقیقه ۴۲ وحید امیری سانتری از جناح چپ روی دروازه گوام کرد که سرداز آزمون بار دیگر با ضربه سر چکشی توانست گل دوم خود و چهارم ایران را به ثمر برساند.



بازیکنان گوام در نیمه نخست نتوانستند به سمت دروازه ایران بیایند و علیرضا بیرانوند بیکارترین بازیکن زمین بود.



ایران در پایان نیمه نخست توانست با نتیجه ۴ بر صفر به برتری برسد.



قضاوت این دیدار برعهده خمیس الماری از قطر است. وی در نیمه نخست به هریک، دروازه‌بان گوام کارت زرد نشان داد.



ترکیب ایران:



علیرضا بیرانوند، سیدجلال حسینی، پژمان منتظری، احسان حاج‌صفی، آندرانیک تیموریان، وریا غفوری، وحید امیری، امید ابراهیمی، اشکان دژآگه، سردار آزمون و مهدی طارمی



سرمربی: کارلوس کی‌روش



ترکیب گوام:



هریک، فرانسیس، نیکلو، دوگلای، ماتکین، کانفلیه، گلای، مارکوف، شاون نیکلو، دلاگارزا، مالکولم



سرمربی: گری وایت

7002429
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار ورزشی

ورزشی
«خبرگزاری تسنیم» سرپرست تیم فوتبال استقلال گفت، وقتی صحبت از شرافت تیم هایی که برابر استقلال بازی دارند می شود، یعنی نمی خواهند این تیم قهرمان شود.
ورزشی
«خبرگزاری تسنیم» تیم ملی هاکی ایران با بدرقه دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی برای شرکت در مسابقات قهرمانی آسیا عازم قزاقستان شد.
ورزشی
«خبرگزاری تسنیم» محمد فتوحی در مسابقات شمشیربازی جام جهانی مادرید مقابل حریف فرانسوی خود شکست خورد و از گردونه مسابقات کنار رفت.
ورزشی
«خبرگزاری تسنیم» غیبت غیرموجه در جام تختی، تاوانی سنگین برای کشتی گیرانی که مجوز شرکت در این رقابت ها را دارند، به همراه خواهد داشت.
ورزشی
«خبرگزاری تسنیم» در شبی که رونالدو و یارانش شروعی رؤیایی را برابر رقیب اصلی شان در لیگ حرفه ای عربستان رقم زدند، زردپوشان ریاض باز هم موفق به کسب پیروزی مقابل الهلال نشدند.
ورزشی
«خبرگزاری تسنیم» سرپرست سابق تیم فوتبال مس کرمان که تیمش در سال 99-1398 به خاطر یک گل به لیگ برتر صعود نکرد، درخواست پاکسازی کامل فساد از فوتبال را مطرح کرد.
ورزشی
«خبرگزاری تسنیم» نایب رئیس بانوان فدراسیون والیبال گفت: امیدواریم ملاحظات حرفه ای را همکاران ما در فدراسیون های دیگر بپذیرند و رعایت کنند.
ورزشی
«خبرگزاری تسنیم» پیشکسوت باشگاه پرسپولیس اعتقاد دارد، کار این تیم برای قهرمانی در فصل جاری لیگ برتر سخت تر از استقلال است.
ورزشی
«خبرگزاری تسنیم» قهرمان فصل گذشته سری A با قبول تساوی در فلورانس، یک بازی بدون بردن دیگر به کارنامه اش در فصل 24-2023 اضافه کرد.
ورزشی
«خبرگزاری تسنیم» سخنگوی فدراسیون فوتبال گفت: در برخورد با فساد مصمم هستیم و بعد از اعلام نظر مقامات قضایی بر اساس آیین نامه های انضباطی و اخلاقی فدراسیون تصمیم گیری می کنیم.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است