استانی 03:08 - 20 اردیبهشت 1403
مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی گفت: اقتدار و پیشرفت های امروز ایران اسلامی مدیون تلاش و مجاهدت های معلمان و آموزگارانی است که با عشق و علاقه در راه اشاعه علم و دانش و تعلیم و تربیت دانش آموزان جهاد می کنند.

اقتدار و پیشرفت ایران مدیون تلاش‌های معلمان است

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، سیدعلیرضا موسوی‌نژاد، امروز در آیین تجلیل از 19 آموزگار و پیشکسوت ابتدایی دارالعباده طبس، اظهار داشت: آموزگاران در مسیر مقدس تعلیم و تربیت اسلامی ایرانی دانش آموزان، زیباترین نشانه‌های عشق و ایثار را به نمایش گذاشته‌اند و نقش محوری و اساسی در تربیت نسل جوان و افزایش دانش و فرهنگ جامعه دارند.

وی، از معلم و آموزگار به عنوان حلقه ارتباط علم و اجتماع درمسیرتمدن سازی نوین اسلامی و دستیابی به جامعه ایده‌آل یاد کرد و افزود: ایجاد روحیه خودباوری درمیان جوانان، کوشش برای شکوافایی استعدادها و توانایی‌های بالقوّه آینده‌سازان، کیفیت‌بخشی آموزش، توجه به پژوهش‌های هدفمند و تلاش برای مأموریت‌گراشدن مدارس، مهم‌ترین رسالت‌ معلمان استان در مقطع حساس کنونی است.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی ادامه داد: جامعه فرهنگیان فرهیخته انقلاب اسلامی در بهارستان علم و ادب با افتخار به گذشته‌ای درخشان و با امید به آینده‌ای درخشان‌تر، و با برخورداری از اساتید فرهیخته واخلاق مدار خود، برای تحقّق تمدن نوین اسلامی و جامعه‌ای می‌کوشد که نتایج ارزشمند تولیدات علمی و پژوهشی در آن تجلّی می‌یابد.

وی، با بیان این که درک حقیقت علوم در سایه ایمان قلبی و  برای راسخون در علم میسر است گفت: مدافعین حریم و حرم از دفاع مقدس گرفته تا رزمندگان مدافع حرم ائمه و جبهه مقاومت از مظاهر بارز پیوند علم و اینام به شمار می‌روند.

موسوی‌نژاد، برقرای ارتباط علم و ایمان را لازمه صیانت از فکر، اندیشه، هویت، آرمان‌ها و مقدسات دانست و تصریح کرد: سرچشمه اصلی ایمان، علم و‌ آگاهی است، لذا معلمان و آموزگاران برای هدایت دانش آموزان در فرایند تعلیم و تربیت، باید به صورت مداوم، مطالعه داشته و باتحقیق و پژوهش در ابعاد مختلف تربیت، برتوانمندی‌های شغلی و حرفه‌ای خود بیفزایند.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی اظهار داشت: اقتدار و پیشرفت‌های امروز ایران اسلامی مدیون تلاش و مجاهدت‌های معلمان و آموزگارانی است که با عشق و علاقه در راه اشاعه علم و دانش و تعلیم و تربیت دانش آموزان این سامان جهاد می‌کنند.

انتهای پیام/ 252/.


12054053
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«خبرگزاری تسنیم» شهید حسین امیرعبدالهیان با حضور در دفتر استانی خبرگزاری تسنیم در استان اصفهان از نقش رسانه در دیپلماسی سخن گفت.
استانی
«خبرگزاری تسنیم» مدیرکل امور سیاسی استانداری آذربایجان شرقی گفت: مراسم تشییع پیکر رئیس جمهور و همراهان وی فردا در تبریز برگزار می شود.
استانی
«خبرگزاری تسنیم» معاون استاندار زنجان گفت: مراسم عزاداری شهدای خدمت امروز ساعت 17 در حسینیه اعظم اعظم برگزار خواهد شد.
استانی
«خبرگزاری تسنیم» ویژه برنامه گرامیداشت شهیدان آیت آلله رئیسی، رئیس جمهور و یاران همراه امروز در سنندج برگزار می شود.
استانی
«خبرگزاری تسنیم» برخی مسئولان کاشان در پی شهادت آیت الله سیدابراهیم رئیسی، رئیس جمهور و هیئت همراه پیام تسلیت صادر کردند .
استانی
«خبرگزاری تسنیم» مردم شیعه و سنی استان کردستان همزمان با سایر مردم کشور به قرائت دعای خیر، ختم صلوات و امن یجیب برای سلامتی رئیس جمهور و همراهان اقدام کردند.
استانی
«خبرگزاری تسنیم» در پی بروز سانحه هوایی بالگرد حامل رئیس جمهور، وزیر امور خارجه، امام جمعه تبریز و استاندار آذربایجان شرقی و دیگر همراهان بوشهری ها در گوشه و کنار استان برای سلامتی آنان دعا کردند.
استانی
«خبرگزاری تسنیم» در هفته دوم مسابقات لیگ برتر فوتبال ساحلی باشگاه های کشور پارس جنوبی بوشهر بر چادر ملو اردکان یزد غلبه کرد و پاس گناوه مغلوب مقاومت گلسا پوش یزد شد.
استانی
«خبرگزاری تسنیم» در پی شهادت رئیس جمهور، وزیر خارجه و هیئت همراه آن ها در سانحه سقوط بالگرد، مسئولان و جامعه فرهنگ و هنر استان کردستان این حادثه ناگوار را تسلیت گفته و با ملت و دولت ایران ابراز همدردی کردند.
استانی
«خبرگزاری تسنیم» امام جمعه شیراز گفت: با اشاره به 2 سفر رئیس جمهور به استان فارس، گفت: یکی از سفرهای ایشان در استان فارس در ایام کرونا بود و ایشان علی رغم محدودیت هایی که بود با مردم همراه و مانوس بود و برای کار ملت و مردم خطر می کرد و وارد میدان میشد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است