استانی 13:32 - 30 فروردین 1393
شریفی:
بیرجند – خبرگزاری مهر: مدیرکل امور بانوان و خانواده استاندار خراسان جنوبی از برگزاری 530 عنوان برنامه به مناسبت گرامیداشت هفته زن در استان خبر داد.

530 عنوان برنامه به مناسبت گرامیداشت هفته زن در خراسان جنوبی برگزار می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، مژگان شریفی پیش از ظهر شنبه در جمع خبرنگاران در تشریح برنامه‌های هفته زن اظهارکرد: به مناسبت گرامیداشت روز زن جشنواره تجلیل از زنان نام آور خراسان جنوبی برگزار می شود.

شریفی بیان داشت: در این جشنواره از زنان توانمند و اثر گذار استان درعرصه های فرهنگی و اقتصادی اجتماعی و.. با حضور استاندار خراسان جنوبی تجلیل خواهد شد.

به گفته وی این جشنواره همزمان با روز میلاد حضرت زهرا(س) در مجموعه میراث فرهنگی و گردشگری بیرجند برگزار می شود.

وی همچنین از برگزاری جشن بزرگ میلاد کوثر با همکاری بسیج جامعه زنان سپاه انصارالرضا(ع) استان خبر داد و افزود: خانم "سالاریان"، مادر شهید احمدی روشن در این جشن که روز دوشنبه یکم اردیبهشت ماه برگزار می شود، شرکت و سخنرانی می کند.

شریفی به از برگزاری دومین جشنواره منطقه ای مجسمه های نمکی در تالاب کجی نمکزار نهبندان اشاره کرد و ادامه داد: این جشنواره 3 اردیبهشت با حضور هنرمندان برجسته استانهای شرق کشور برگزار می شود.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری خراسان جنوبی با اشاره به برگزاری نمایشگاه توسعه پایدار کشور که با حضور رئیس جمهور افتتاح می شود، گفت: دو کارگاه تولیدی زنان استان در این نمایشگاه حضور دارند.

شریفی دیدار با خانواده معظم شهدا ، همسران ایثارگران و جانبازان ، برگزاری نشستها و کارگاههای آموزشی و دیدار با امام جمعه محترم را از دیگر برنامه های حوزه زنان و خانواده برشمرد و افزود: زنان به عنوان محور توسعه نقش مهمی در تربیت جامعه دارند و باید  به آنها به عنوان یک سرمایه ملی توجه کرد.

وی با اشاره به مسئولیت های بانوان در عرصه های فرهنگی، اجتماعی و سیاسی گفت: زنان نقش مهمی در توسعه همه جانبه کشور و ارتقای فرهنگی جامعه دارند.


3519125
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ یکشنبه ۱۶ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است