ورزشی 15:24 - 17 خرداد 1393
فعلاً‌ نمی‌توانیم بازیکن خارجی جذب کنیم
سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز گفت: کادر فنی ما تلفیقی از مربیان با تجربه و جوان است که در کنار یکدیگر می‌توانند به تراکتورسازی کمک کنند.

خطیبی: کادر فنی ما تلفیقی از جوانی و تجربه است/ در مورد هیچ بازیکنی صحبت نمی‌کنم

رسول خطیبی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد وضعیت تراکتورسازی گفت: امروز با جمشید نظمی جلسه داشتم و خدا را شکر سرپرست و مدیر اجرایی باشگاه هم مشخص شد. تمامی اعضای باشگاه و با حمایت هواداران دست به دست یکدیگر می‌دهیم تا بتوانیم تراکتورسازی را به موفقیت برسانیم.

وی افزود:‌ مذاکره با بازیکنان شروع شده، عده‌ای از آنها طی امروز، فردا و پس فردا به باشگاه می‌آیند تا با مدیرعامل در مورد وضعیت قراردادهای خود صحبت کنند.

خطیبی در پاسخ به این سؤال که برخی به میانگین سنی کادر فنی او اعتراض می‌کنند و می‌گویند ناصر ابراهیمی و مسعود اقبالی سن بالایی دارند، خاطرنشان کرد: اتفاقاً کادر فنی ما تلفیقی از تجربه و جوانی است، مربیان جوان کنار افراد با تجربه قرار دارند اگر یک کادر فنی تمامی مربیانش را افرادی جوان تشکیل دهند همه می‌گویند آن کادر فنی بی‌تجربه است و اگر هم تمام اعضای کادر فنی سن بالا باشند به خاطر این مسئله انتقاد می‌کنند اما ما از ترکیب جوانی و تجربه استفاه کردیم تا وضعیت بهتری داشته باشیم.

وی در مورد اینکه آیا قرار است برای مذاکره با بازیکنان هفته جاری به تهران بیاید گفت: ان‌شاءلله این هفته و از سر فرصت برای این کار اقدام می‌کنیم.

خطیبی در مورد نام‌هایی که برای حضور در تراکتورسازی گمانه‌زنی می‌شود و می‌گویند آندرانیک تیموریان و محمد نوری گزینه او هستند تصریح کرد: در مورد هیچ بازیکنی صحبت نمی‌کنم لیست خود را به باشگاه دادم و مدیران این موارد را دنبال می‌کنند.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا بازیکن خارجی مد نظر تراکتورسازی قرار دارد، یادآور شد: تا به این لحظه نمی‌توانیم بازیکن خارجی جذب کنیم اگر برای حضور در آسیا نیازی به این مسئله باشد به ستاد نیروهای مسلح نامه می‌زنیم و اگر توافق شد برای این کار اقدام می‌کنیم.

سرمربی تراکتورسازی در مورد حضور سرپرست جدید و مدیر اجرایی این باشگاه خاطرنشان کرد: مسئولان این باشگاه در این دو مورد به جمع‌بندی رسیدند. ایوب ذوالفقاری یکی از پیشکسوتان خوب تراکتورسازی در دهه شصت بوده است. او از نیروهای موفق تبریزی است که می‌تواند به ما کمک کند. محمد پیروزرام هم فرد با تجربه و توانایی است که امیدوارم همه در کنار یکدیگر فصل خوبی را پشت سر بگذاریم.


3938294
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار ورزشی

ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» علی دایی با رئیس فدراسیون فوتبال ترکیه دیدار و از کمپ تیم ملی این کشور بازدید کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» علی دایی با رئیس فدراسیون فوتبال ترکیه دیدار و از کمپ تیم ملی این کشور بازدید کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» وزیر ورزش و جوانان با دوچرخه علی لبیب یک دور پیست ورزشگاه آزادی را رکاب زد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان با حضور در پیست دوچرخه سواری ورزشگاه آزادی از اردوی رکابزن المپیکی ایران بازدید کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تاریخ قرعه‌کشی بیست و چهارمین دوره رقابت‌های لیگ برتر اعلام شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» سرپرست مدیرعاملی باشگاه تراکتور درباره وضعیت انتخاب سرمربی و نقل و انتقالات سرخپوشان تبریزی توضیحاتی را بیان کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تونی کروس بازیکن تیم ملی فوتبال آلمان که به تازگی بازنشسته شده است از سیاست‌های مهاجرتی دولت آلمان انتقاد کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تونی کروس بازیکن تیم ملی فوتبال آلمان که به تازگی بازنشسته شده است از سیاست‌های مهاجرتی دولت آلمان انتقاد کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مدیرعامل باشگاه پیکان گفت: در جلسه مدیران عامل، آذربایجانی مدیرعامل سپاهان بیشترین اعتراض را به سقف بودجه نقل و انتقالات داشته است.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مسابقات تکواندو قهرمانی نوجوانان ایران تحت عنوان جام دوستی ایران و کره جنوبی با مسئولان فدراسیون و سفیر کره جنوبی در ایران آغاز شد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است