استانی 23:13 - 16 بهمن 1392
رئیس دفتر فرهنگ اسلامی دانشگاه آزاد دماوند:
رئیس دفتر فرهنگ اسلامی دانشگاه آزاد اسلامی واحد دماوند گفت: اتاق فکر دانشگاه آزاد دماوند نیازهای فرهنگی دانشجویان را بررسی می‌کند تا در راستای رفع آنها گام برداشته شود.

اتاق فکر دانشگاه آزاد دماوند نیازهای فرهنگی دانشجویان را بررسی می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، حجت‏الاسلام مرتضی احمدی امشب در حاشیه نشست شورای فرهنگ عمومی شهرستان دماوند در گفت‏‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: برای انجام فعالیت‌های فرهنگی به نحو احسن، اتاق فکر فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی دماوند را برای بررسی نیازهای فرهنگی دانشجویان تشکیل دادیم.

وی بیان کرد: با توجه به اینکه بیشتر دانشجویان دانشگاه آزاد دماوند، تهرانی هستند و به دلیل تنوع فکری و فرهنگی میان دانشجویان، اقدامات فرهنگی زیادی در این دانشگاه انجام می‌شود.

وی تمام کسانی را که در دانشگاه‌ها فعالیت می‌کنند، فرهنگی دانست و افزود: دانشگاه محیطی مهم است و انعکاس فعالیت‌های فرهنگی می‌تواند تأثیر زیادی در خروجی آن داشته باشد.

احمدی با اشاره به تشکیل هیئت فرهنگی این دانشگاه اظهار کرد: این هیئت شامل  11 کمیته مختلف فرهنگی، ورزشی، دینی و هنری است که به چشم و چراغ فعالیت‌های فرهنگی ما تبدیل شده و توانسته همه سلایق را به سمت خود جذب کند.

رئیس دفتر فرهنگ اسلامی دانشگاه آزاد اسلامی واحد دماوند همچنین از تشکیل اتاق فکر فرهنگی این دانشگاه ابراز رضایت کرد و گفت: در این اتاق فکر، نیازهای فرهنگی دانشجویان را بررسی می‌کنیم و در این خصوص، از طریق فضای مجازی از نظرات خود دانشجویان استفاده می‏شود.

وی یکی از فعالیت‌های مثبت در این اتاق فکر را تهیه و تنظیم نرم افزار «بی‌کران‌های یک و دو» خواند و تصریح کرد: با توجه به رواج جذب جوانان به سمت عرفان‌های کاذب و حلقه‌های کیهانی و فرقه‏های انحرافی، به این نتیجه رسیدیم که این روند به دلیل خلأ موجود در شناخت کافی نسبت به عرفای بزرگ اسلام است.

احمدی اضافه کرد: به همین دلیل ما نیز در همین زمینه نرم‏ افزارهای بیکران یک و دو را تهیه و توزیع کردیم که بسیار مورد توجه و تشویق و تقاضا قرار گرفت و در این نرم‏افزارها به معرفی اولیای پاک خدا و خصوصیات و زندگی آنها پرداختیم.


2915685
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» کارشناس پیش بینی هواشناسی استان ایلام گفت: ایستگاه هواشناسی انجیره با ۱۳۴ میلی متر بیشترین میزان دریافت نزولات جوی استان را از روز سه شنبه تا صبح امروز ثبت کرده است.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است