استانی 17:58 - 09 فروردین 1399

تعداد مبتلایان به کرونا در استان زنجان به ۵۱۸ نفر افزایش یافت

پرویز قزلباش در گفتگو با خبرنگار مهر، با بیان اینکه از ظهر دیروز تاکنون ۲۴ نفر به آمار مبتلایان به کووید ۱۹ در استان زنجان افزوده شده است، افزود: در مجموع تا کنون ۵۱۸ نفر در استان زنجان به کووید ۱۹ مبتلا شده‌اند.

وی با بیان اینکه تعداد فوتی‌ها بر اثر این بیماری در استان ۴۴ نفر است، گفت: تاکنون ۳۴۲ نفر از مبتلایان قطعی از بیمارستان ترخیص شده‌اند.

قزلباش با بیان اینکه آقایان بیشترین تعداد مبتلایان به کرونا در استان زنجان را تشکیل می‌دهند، افزود: خرمدره، زنجان، طارم و ماهنشان بیشترین تعداد مبتلایان به کرونا در استان را دارند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان با بیان اینکه دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان جزو استان‌های برتر در زمینه غربالگری و پیگیری تست کرونا است، گفت: بیش از ۸۰ درصد جمعیت استان زنجان در تست کرونا مشارکت شرکت کردند.

قزلباش متذکر شد: در این میان از هم استانی‌ها درخواست می‌شود که هر چه سریع‌تر به سایت salamt.gov.ir مراجعه کنند و خود و اعضای خانواده را مورد ارزیابی قرار دهند تا از وضعیت سلامتی خود و آنها مطلع شوند.


10460792
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ دوشنبه ۱۷ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ دوشنبه ۱۷ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است