استانی 14:22 - 06 بهمن 1399
مدیرکل راه و شهرسازی البرز:
ایسنا/البرز مدیرکل راه و شهرسازی البرز گفت: ساخت و ایمنی مسیر هشتگرد به طالقان به توجه و درایت خاصی نیاز دارد و امیدوارم با مساعد شدن شرایط جوی و اتمام عملیات ساخت، در چند ماه آینده این پروژه ملی به بهره برداری برسد.

مسیر هشتگرد-طالقان طی چند ماه آینده به اتمام می‌رسد

رضا خالقی در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به اینکه بخش عمده‌ای از عملیات ساخت جاده طالقان به هشتگرد به پایان رسیده، اظهار کرد: برای تسریع در تکمیل به موقع این پروژه، به صورت هفتگی و حتی روزانه از روند اجرایی آن بازدید می‌شود تا مشکلات احتمالی به سرعت شناسایی و مرتفع شود.

وی ادامه داد: با توجه به شرایط خاص مسیر طالقان -هشتگرد که یکی از مرتفع‌ترین مسیرهای کشور و تونل آن بام تونل‌های کشور است ساخت و ایمنی این مسیر به توجه و درایت خاصی نیاز دارد و امیدوارم با مساعد شدن شرایط جوی و اتمام عملیات ساخت، در چند ماه آینده این پروژه ملی به بهره برداری برسد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان البرز اظهار کرد: در صورت کوتاهی یا قصور از سوی پیمانکار به ناچار نسبت به تغییر پیمانکار اقدام لازم را انجام می‌دهیم.

 انتهای پیام


10920187
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است