استانی 22:54 - 10 فروردین 1399
/اخبار کرونایی استان/ مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری لرستان خبر داد:
ایسنا/لرستان مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری لرستان گفت: مسیر ورودی به پارک‌ها و تفرجگاه‌های روستایی در روز طبیعت ممنوع است.

ممنوعیت ورود به تفرجگاه‌های روستایی در روز طبیعت

شیرزاد نجفی با اشاره به اینکه ورود به پارک‌های جنگلی، مراتع، تفرجگاه‌ها، بوستان‌های روستایی، تردد و نشستن در مسیر جاده‌های جنگلی و مرتعی ممنوع است، اظهار کرد: به‌منظور پیشگیری از انتشار ویروس کرونا و حفظ سلامت عمومی از کلیه هم استانی‌های محترم تقاضامندیم از مسافرت به دامان طبیعت جدا خودداری و پرهیز کنند.

وی تصریح کرد: مردم شریف لرستان، از هرگونه تجمع انسانی در محیط‌های ذکر شده جدا خودداری کرده و با پرسنل یگان حفاظت اداره‌کل منابع طبیعی استان و شهرستان‌ها همکاری لازم را داشته باشند.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری لرستان هدف از مسدود کردن راه‌های ورودی و خروجی پارک‌های جنگلی و تفرجگاه‌های تحت مدیریت منابع طبیعی را، پیشگیری از شیوع ویروس کرونا دانست و تصریح کرد: تحت هیچ شرایطی اجازه ورود به هیچ‌کس به این مکان‌ها داده نخواهد شد.

نجفی ضمن هشدار به متخلفان حوزه منابع طبیعی بیان کرد: در این ایام که ویروس کرونا جان هم‌وطنان را به مخاطره انداخته، پرسنل منابع طبیعی استان مرتباً در حال گشت زنی در عرصه‌های طبیعی بوده و اجازه تخلف به سودجویان داده نخواهد شد و چنانچه مردم عزیز با تخلفی از قبیل قطع اشجار، زغال گیری، تخریب اراضی ملی و... روبرو شدند مراتب را با تلفن رایگان ۱۵۰۴ یگان امداد جنگل و مرتع اطلاع‌رسانی کنند.

انتهای پیام


10462272
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است