استانی 17:19 - 04 آذر 1393
فردا
فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان از برگزاری اجتماع بزرگ بسیجیان همدان خبر داد.

اجتماع بزرگ بسیجیان همدان برگزار می‌شود

سردار غلامعلی ابوحمزه امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان با اشاره به اجتماع بزرگ بسیجیان استان همدان اظهار کرد: این اجتماع مقتدرانه و عزتمندانه فردا در سالن ورزشی انقلاب همدان انجام می‌شود.

به گفته وی این اجتماع با حضور گردان‌های امام حسین(ع)، امام علی(ع)، بیت‌المقدس، عاشورا و با حضور اقشار مختلف مردم و بسیج برگزار خواهد شد.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با اشاره به اینکه این تجمع با هدف نشان دادن توانایی رزمی بسیج و ظرفیت گسترده آن برگزار می‌شود، توجه به این مهم را خواستار شد.

وی با بیان تاکید بر سر دادن شعارهای حماسی از سوی بسیجیان در این تجمع بزرگ، آن را نمادی از آمادگی همیشگی بسیجیان در مواجهه با زیاده‌خواهی استکبار دانست.

ابوحمزه در بخش دیگری از سخنانش با بیان اینکه این تجمع به معنای لبیک به فرامین مقام معظم رهبری است، تأکید کرد: تفکر ناب و متعالی بسیجی در برهه‌های مختلف از حیات نظام جمهوری اسلامی، همواره راهگشا و پیش‌برنده بوده است.

وی با تأکید بر اینکه هراس دشمن از تفکر بسیجی چنان است که به دنبال ایجاد ذهنیت نامناسب از آن در اذهان و افکار هستند، ابراز داشت: این موضوع نشان از قدرت تفکر بسیجی دارد.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان گفت: امروز کشورهای اسلامی منطقه با این تفکر در مقابل سلطه‌گران و گروهک‌های تکفیری ایستاده‌اند و به پیروزی‌های بزرگی نیز دست یافته‌اند.

وی با تأکید بر لزوم اشاعه فرهنگ بسیجی در جامعه، آن را بهترین راهکار برای مقابله با جنگ نرم دشمن دانست.


5269955
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» کارشناس پیش بینی هواشناسی استان ایلام گفت: ایستگاه هواشناسی انجیره با ۱۳۴ میلی متر بیشترین میزان دریافت نزولات جوی استان را از روز سه شنبه تا صبح امروز ثبت کرده است.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است