بازار 02:52 - 19 دی 1398
سفر به اسپانیا موضوعی است که سالیانه افراد زیادی به این موضوع فکر می‌کند و قصد اخذ وقت سفارت اسپانیا و ویزای شینگن اسپانیا را دارند. اگر شما هم می خواهید که به این کشور بسیار زیبا و دلنشین سفر کنید و از این کشور و مناطق زیبای آن بازدید نمایید باید به یک سری اطلاعات دستیابی داشته باشید و می توانید این مقاله را مطالعه نمایید.

سفر به اسپانیا _ اخذ وقت سفارت و ویزای شینگن با ویزا گردی

سفر به اسپانیا موضوعی است که ما در این مقاله قصد داریم به آن بپردازیم و در مورد مزایای سفر به اسپانیا برای شما توضیح دهیم و همچنین چگونگی اخذ ویزای شینگن و گرفتن ویزای اسپانیا و در ادامه آن سفر به اسپانیا و یا مناطق دیدنی اسپانیا را برای شما به صورت کامل توضیح می دهیم و اگر شما از قصد صفر به اسپانیا را دارید می توانید این مقاله را تا انتها مطالعه کنید و اطلاعات کافی برای سفر به اسپانیا را به دست بیاورید.

اخذ وقت سفارت اسپانیا

اولین قدیمی که در راستای سفر به اسپانیا باید در نظر بگیرید اخذ وقت سفارت اسپانیا می باشد. برای گرفتن وقت سفارت اسپاینا میتوانید به صورت آنلاین از سایت BLS و کارگزاری این کشور اقدام کنید. شرکت خدمات مسافرتی ویزاگردی نیز برای اخذ وقت سفارت اسپانیا میتواند در کنار شما باشد تا با کمترین مشکلی اقدام به وقت از سفارت این کشور کنید. برای اطلاع از شرایط آن با ویزاگردی و کارشناسان مجرب ویزاگردی تماس بگیرید.

درباره کشور اسپانیا برای سفر به اسپانیا

کشور اسپانیا یا همان پادشاهی اسپانیا کشوری است که در قسمت جنوب غربی قاره معروف اروپا قرار گرفته است. همچنین از نظر جغرافیایی این کشور در شبه جزیره ایبری واقع شده است. کشور اسپانیا یک کشور مستقل می باشد، همچنین این کشور عضو اتحادیه کشورهای اروپا می باشد.

سفر به اسپانیا

اگر بخواهیم در مورد همسایه های کشور اسپانیا  و کشور هایی که با این شکور دارای مرز مشترک هستند صحبت کنیم می توانیم بگوییم که کشور اسپانیا از سمت جنوب و شرق با دریای مدیترانه و جبل الطارق از سمت شمال و شمال شرق با فرانسه آندورا و خلیج بیسکای و در قسمت غرب و شمال غرب کشور پرتغال و اقیانوس اطلس دارای مرز مشترک و همسایگی می باشد. طبق آمار طولانی ترین مرز یکپارچه موجود در اتحادیه اروپا مرز کشور اسپانیا و پرتغال ثبت شده است که این مرز دارای ۱۲۱۴ کیلومتر طول می باشد .زبانی که در کشور اسپانیا به عنوان زبان رسمی شناخته می شود و از آن برای تکلم استفاده می‌شود زبان اسپانیایی می باشد. علاوه بر کسانی که در کشور اسپانیا زندگی می کنند در حدود 358 میلیون نفر در خارج از این کشور زبان مادری شان زبان اسپانیایی می باشد و حتی زبان رسمی تمامی کشورهای قاره آمریکا به جز کانادا، ایالت متحده امریکا و برزیل زبان اسپانیایی می باشد.

کشور اسپانیا دارای 505992 کیلومتر مربع مساحت می باشد که با این حساب می‌توان گفت کشور اسپانیا از لحاظ مساحت دومین کشور  بزرگ موجود در قاره اروپا غربی و همچنین پنجمین کشور بزرگ موجود در کل قاره اروپا می باشد. در حدود ۳۵ هزار سال پیش انسان های مدرن برای نخستین بار در شبه جزیره ایبریا قدم گذاشتند. کشور اسپانیا در حدود ۲۰۰ سال قبل از میلاد در زیر حکومت روم قرار گرفته بود و به همین دلیل حکومت روی این کشور را هیسپانیا نامیده بود. سرزمین هیسپانیا در قرون وسطی توسط دو قوم متفاوت به تصرف در آمد که یکی از این قوم ها قوم ژرمن بود و دیگری قوم مورها بود. در قرن پانزدهم ازدواج هایی در میان حکومت فرمانروایان کاتولیک رخ داد و باعث شد که این حکومت ها با یکدیگر متحد شوند و همچنین حکومت آنجلس دچار سقوط شد و بخشی از این کشور توسط حکومت از دست موهای مسلمان پس گرفته شد و به همین دلیل در سال ۱۴۹۲ میلادی کشور اسپانیا به یک کشور یکپارچه تبدیل شد.

شناخت اسپانیا برای سفر به اسپانیا

پس از شروع دوران جدید و در اوایل این دوران کشور اسپانیا دارای حکومتی بسیار قدرتمند در کل جهان تبدیل شد و مردم اسپانیا توانستند جزو اولین کسانی باشند که توانسته اند قاره آمریکا را فتح کنند و در آن مکان سکنا برگزینند. به همین دلیل در حدود ۵۰۰ میلیون نفر در قاره آمریکا زندگی می کنند که دارای نژاد و تبار آمریکایی می‌باشد و برخی از این انسانها، زبان مادری شان زبان اسپانیایی می باشد. کشور اسپانیا از حکومت پارلمانی  بهره می‌برد و این کشور در زیر نظر قانون اساسی پادشاهی اداره می گردد که همچنین این کشور اسپانیا کشوری دموکراتیک می باشد. به جرأت می‌توان گفت که کشور اسپانیا کشور بسیار توسعه یافته می باشد و همچنین می توان گفت که این کشور از نظر تولید ناخالص داخلی در جایگاه نوزدهم در میان اقتصادهای برتر دنیا می باشد. همچنین کشور اسپانیا از سطح بالای رفاه بهره برده و مردمی  که در این کشور زندگی می کنند از آسایش بسیار زیادی برخوردار هستند. سازمان هایی که کشور اسپانیا در آنها عضو می باشد به شرح زیر می باشند :

  • سازمان ملل متحد
  • سازمان ناتو
  • سازمان تجارت جهانی
  • سازمان همکاری اقتصادی و توسعه
  • اتحادیه کشورهای اروپایی

 

مناطق زیبای کشور اسپانیا

کشور اسپانیا کشور بسیار زیبا می باشد به طوری که هر ساله افراد زیادی به قصد سفر به اسپانیا و بازدید از مناطق زیبای این کشور به این کشور سفر می کند و می توان گفت که بخشی از اقتصاد کشور اسپانیا به گردشگری این کشور وابسته می‌باشد. اگر شما هم قصد سفر به اسپانیا را دارید می‌توانید به این مناطق زیبا و دیدنی سر بزنید و از این مناطق بازدید نمایید.

 

بنای بسیار زیبای ساگرادا فامیلیا

در سال ۱۸۸۳ مردی که اهل شهر بارسلونا بود به نام آنتونی گائودی آموزش ساخت بنای راکت را شروع کرد و  بنای ساگرادا فامیلیا را ساخت. او این بنای بسیار زیبا را تا حدی پیش برد و توانست حدی از این بنا را بسازد اما پس از چند وقت او فوت کرد و نتوانسته این بنای بسیار زیبا و عظیم را به پایان برساند و این بنا از آن موقع تا اکنون همچنان نیمه کاره باقی مانده است اما قرار است که این بنای بسیار زیبا توسط دولت کشور اسپانیا در سال ۲۰۲۶ به پایان برسد و کامل شود.

کاخ الحمرا

یکی از مقاصد مهم گردشگری برای سفر به اسپانیا کاخ الحمرا است. کاخ بسیار زیبای الحمرا در قسمت بالایی شهر گرانادا واقع شده است و این کاخ بر روی یک تپه بسیار زیبا قرار دارد. این کاخ بسیار زیبا و باشکوه است و به سبک معماری مردم اهالی شمال آفریقا و معماری عربی بنا شده است. این کاخ بسیار زیبا و باشکوه به یکی از محبوب ترین مکانهای کشور اسپانیا تبدیل شده است و هر سال تعداد زیادی از گردشگران که به قصد سفر به اسپانیا به این کشور وارد می‌شوند از این کاخ بسیار زیبا و دلنشین بازدید می نمایند.

 

مثلث طلایی مادرید

یکی دیگر از مقاصد مهم گردشگری برای سفر به اسپانیا مثلث طلایی مادرید است. تعدادی از با ارزش ترین آثار هنری موجود در جهان که توسط بسیاری از هنرمندان خلاق و پر قدرت به وجود آمده است در گالری ها و نمایشگاه های هنری در شهر مادرید جمع شده‌اند که این گالری ها و نمایشگاه ها به نام مثلث طلایی مدیریت معروف شده‌اند. اگر فردی به شهر مادرید یا همان پایتخت اسپانیا برود و از مثلث طلایی شهر مادرید بازدید نکند و حسرت این مثلث طلایی زیبا برای او باقی خواهد ماند و اگر شما هم به قصد سفر به اسپانیا به این کشور زیبا رفته‌اید حتماً از این مثلث طلایی بازدید به نمایید.

 

موزه زیبای گوگنهایم مقصدی برای سفر به اسپانیا

بسیار زیبا در شهر بیلبائو کشور اسپانیا واقع شده است که این موزه بسیار زیبا در سال ۱۹۹۷ توسط فردی به نام فرانک گری طراحی و بنا شده است و در همان سال تاسیس گردیده است. این موزه بسیار زیبا در همان سال های اول به یکی از بهترین و زیباترین نمونه های معماری مدرن در جهان تبدیل گردیده است.

راهنمای سفر به اسپانیا

 این معمار بسیار باهوش و خلاق برای طراحی این موزه زیبا یکی از بهترین نقاط صنعتی شهر را انتخاب کرده است که این موزه بسیار زیبا به شکل یک قایق بسیار بزرگ می باشد و  برای ساخت این موزه از متریالهای تیتانیوم و شیشه بهره گرفته است است.

 

چگونگی اخذ ویزای کشور اسپانیا با ویزاگردی

افرادی که خواهان سفر به اسپانیا می باشند حتما برای سفر به اسپانیا و ورود به این کشور زیبا باید وقت سفارت اسپانیا و ویزای اسپانیا ویزاگردی را دریافت کنند، زیرا بدون داشتن این ویزا نمی توانند به این کشور وارد شود و به مشکل بر می خورند و اگر شما هم قصد سفر به اسپانیا را دارید باید حتماً ویزای شینگن را دریافت کنید.

شما برای دریافت ویزای شینگن به یک سری از مدارک نیاز دارید که این مدارک را باید برای دریافت ویزا به سفارت تحویل بدهید که این مدارک به شرح زیر می باشند :

  • شناسنامه
  • گذرنامه
  • سه قطعه عکس رنگی زمینه سفید
  • آدرس دقیق محل کار و منزل فرد متقاضی
  • اسناد وضع اجتماعی حرفه‌ای و تمکن مالی فرد متقاضی
  • پرینت حساب های مالی فرد متقاضی بر روی سربرگ انگلیسی
  • دو سری کپی از سند مالکیت و همچنین ترجمه سند مالکیت
  • بلیط هواپیما قطعی رفت و برگشت به مقصد کشور اسپانیا
  • در صورت نیاز باید فاکتور پرداخت شده برای هتل در کشور اسپانیا برای کل مدت اقامت به سفارت ارائه گردد

برای مشاوره رایگان ویزاگردی با شماره های 8-02122360894 تماس بگیرید.


10340976
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار بازار

بازار
«پارسی نیوز» جملات ماندگار از رحمان شاهسواری کینگ نویسنده
بازار
«پارسی نیوز» در صنعت گردشگری و توریستی، رقابت بین افراد حاضر در این حوزه روز به روز افزایش می‌یابد و در حال حاضر هتل‌ها باید بیش از هر زمان دیگری مورد رضایت مهمانان قرار بگیرند. علاوه بر نکات رفاهی و امکانات یا تجهیزات ضروری در هتل‌ها، یکی از حساس‌ترین مسائل ب...

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است