بازار 14:25 - 04 اسفند 1397

راهکارهای پرداخت ارزی آنلاین با بیست پیمنت

مجموعه‌ بیست پیمنت با شناخت کامل نیازها و مشکلات جامعه در زمینه دریافت‌ و پرداخت آنلاین‌ ارزی، تلاش کرده تا راه حلی مطمئن برای رفع آن‌ها ارائه دهد. با توجه به تخصص و تجربه مدیران و کارشناسان بیست پیمنت، می‌توانید مطمئن باشید که بهترین روش انجام پرداخت و دریافت‌های ارزی به شما پیشنهاد می‌شود.

افراد زیادی با توانایی‌ها و استعدادهای بالا در کشور ما زندگی و برخی از آن‌ها به عنوان فریلنسر با شرکت‌های خارج از ایران همکاری می‌کنند. بزرگترین چالشی که این افراد با آن روبه‌رو هستند، دریافت درآمد ارزی و نقد کردن آن است. در حال حاضر با توجه به مشکلات اقتصادی، امکان دریافت مستقیم دستمزد ارزی برای فریلنسرهای داخل ایران وجود ندارد. همواره یکی از تلاش های مجموعه ما برطرف کردن مشکلات آزادکارها می باشد.

خدمات آنلاین بیست پیمنت

بیست پیمنت یک پلتفرم آنلاین برای تراکنش‌های ارزی است. خدمات این مجموعه، شامل انواع پرداخت‌ها و دریافت‌های ارزی، افتتاح حساب‌ پی پال وریفای شده، صدور مستر کارت و همچنین نقد کردن درآمد ارزی در کمترین زمان ممکن است.

افتتاح حساب پی پال و پرداخت با PayPal

پی پال یک حساب معتبر آنلاین جهانی برای انجام مبادلات ارزی است. با توجه به تحریم‌های موجود علیه کشورمان ایران متاسفانه ، کاربران ساکن ایران نمی‌توانند با روش‌های معمولی در این سیستم ثبت‌نام و از خدمات آن استفاده کنند. به همین دلیل 20payment تصمیم گرفته است تا با استفاده از تجربه خود، بهترین مشاوره و راهنمای به کاربران ایرانی جهت استفاده از پی پل ارائه دهد.

بیست پیمنت با افتتاح حساب پی پال وریفای شده امکان انجام تراکنش‌های بین‌المللی بدون واسطه را برای شما فراهم می‌کند. همچنین این مجموعه خدماتی شامل شارژ حساب پی‌پال، پرداخت با Paypal، نقد کردن پی پال و درآمد ارزی ، مشاوره و راهنمای جهت داشتن حساب پی پال در ایران با توجه به تحریم ها را ارائه می‌دهد.

صدور مستر کارت مجازی و مستر کارت قابل شارژ

یکی دیگر از خدمات بیست پیمنت ارائه مستر کارت است که در حال حاضر در 3 نوع مجازی ، گیفت فیزیکی و قابل شارژ فیزیکی عرضه می‌شود.

با خرید مستر کارت قابل شارژ ، که یک کارت اعتباری فیزیکی برای پرداخت‌های ارزی بین‌المللی شما است. با داشتن این کارت در سفرهای خارجی، دیگر نگران وجه نقد نخواهید بود. از ویژگی‌های این کارت، اعتبار دو ساله، عدم محدودیت در دفعات شارژ، اتصال به اینترنت ‌بانک و ایمیل بانک، امکان شارژ آنی و تبدیل واحدهای ارزی است.

کارت دیگر بیست پیمنت، مسترکارت مجازی است. از اصلی‌ترین ویژگی‌های این کارت، صدور آنی و قابلیت استفاده از آن، تنها چند دقیقه بعد از ثبت سفارش است. با استفاده از مستر کارت مجازی می‌توانید از تمام امکانات پرداخت بین‌المللی، بدون واسطه برخوردار باشید. کاربردهای این کارت شامل پرداخت هزینه‌های تحصیل در خارج از کشور، آزمون‌های بین‌المللی، رزرو هتل خارجی و خرید بلیت پروازهای خارجی، خرید کالا یا خدمات از وب‌سایت‌های بین‌المللی مانند هاست، دامنه و سرور و همچنین وریفای کردن حساب‌های الکترونیکی مانند پی پال است.

 

شایان ذکر است از مزیت‌های استفاده از بیست پیمنت انجام تراکنش‌ها با پایین‌ترین کارمزد و سریع‌ترین زمان ممکن است. در هر ساعت از شبانه‌ روز با تیم پشتیبانی ما تماس بگیرید تا از مشاوره تخصصی کارشناسان استفاده کنید.

یک پرداخت خوب را با بیست پیمنت تجربه کنید.


10061692
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است