استانی 18:38 - 12 تیر 1399

واحد تولید خوراک دام در شهرستان مهریز بهره‌برداری می شود

محمود اکبری در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه تلاش می‌شود واحد تولید خوراک دام در شهرستان مهریز تا پایان سال جهش تولید مورد بهره برداری قرار گیرد، اظهار داشت: این واحد ظرفیت تولید سالانه ۲۶ هزار تن خوراک دام را دارد.

وی ادامه داد: حمایت و توسعه زیرساخت‌های تعاونی‌ها نقش مفیدی در تقویت بنیاد اقتصادی شهرستان مهریز و رفاه اعضا آنها دارد.

اکبری تصریح کرد: تشکل‌های تحت نظارت اداره تعاون روستایی شهرستان مهریز شامل پنج شرکت تعاونی روستایی، چهار شرکت تعاونی کشاورزی، یک شرکت تعاونی تولید روستایی و یک نظام صنفی کشاورزی و منابع طبیعی با بیش از ۱۱ هزار عضو است.

وی با اشاره به اینکه واحدهای تولیدی این تشکل‌ها مورد بازدید جمعی از مسئولان قرار گرفته است، عنوان کرد: هدف از این بازدید ارزیابی شرایط کارگران، حمایت نمایندگان مجلس و مردم از کالای تولید داخلی و ارزیابی وضعیت کارگران در این کارخانه‌ها است.

مدیرعامل و رئیس هیأت مدیره شرکت تعاونی کشاورزی دامداران، گزارشی از عملکرد شرکت تعاونی و احداث کارخانه تولید خوراک دام داده و درخواست تسهیلات و کمک‌های اعتباری کرده‌اند.

به گزارش مهر، در محل بازدید از کارخانه تعدادی از دامداران شهرستان مهریز مسائل و مشکلات خود از جمله قیمت نهاده‌ها، پایین بودن قیمت فرآورده‌های دامی، خشکسالی و کمبود را بیان کردند.


10600189
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» سرپرست معاونت طرح‌های اشتغالزایی اشتغال محور بنیاد برکت گفت: ۵ طرح اشتغالزایی خرد از جمله نانوایی تمام اتوماتیک، کارواش و قالیشویی، نیروگاه خورشیدی متمرکز و.. با ظرفیت ایجاد اشتغال برای ۵۸ نفر در شهرستان کاشان به بهره برداری رسید.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ سه شنبه ۲۸ فروردین را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است