استانی 17:25 - 07 آذر 1400

اختصاص ۷۴ میلیارد تومان برای طرح‌های بازآفرینی شهری اردبیل

محبوب حیدری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: طرح‌های خوبی در این حوزه در شهرهای اردبیل، پارس‌آباد، مشگین‌شهر و خلخال در حال اجراست که به تناسب پیشرفت پروژه تأمین منابع از طریق شرکت بازآفرینی شهری و صدور مجوز لازم انجام می‌شود.

وی تصریح کرد: در شهر اردبیل بخشی از این طرح‌ها در محلات هدف و هسته مرکزی شهر انجام شده و یا در مرحله اجراست که با به نتیجه رسیدن آنها ساکنان این مناطق از مزایای این طرح‌ها بهره‌مند خواهند شد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل احداث طرح‌های عمرانی و خدماتی، بهداشتی و درمانی و همچنین طرح‌های ورزشی را یادآور شد و گفت: ۴۷ میلیارد تومان اعتبار از محل فروش املاک و زمین‌های شرکت بازآفرینی شهری برای نهایی شدن این طرح‌ها در نظر گرفته شده است.

حیدری افزود: در کنار این امر ۱۵ میلیارد تومان از ردیف اعتباری سال ۹۹ و ۱۲ میلیارد تومان اعتبار نیز از محل تأمین قیر رایگان به استان اردبیل اختصاص یافته تا در مجموع با این اعتبارات طرح‌های بازآفرینی شهری اجرایی و عملیاتی شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطر نشان کرد: برای نوسازی بافت‌های فرسوده محدودیتی در پرداخت تسهیلات بانکی وجود ندارد و بانک عامل استان با همراهی مناسب سعی دارد به طرح‌ها و پروژه‌های مصوب تسهیلات مورد نظر را پرداخت کند.

حیدری همکاری خوب شهرداری اردبیل را در احیا و بازسازی مناطق مختلف شهری به ویژه منطقه شهیدگاه و اطراف بقعه شیخ صفی‌الدین اردبیلی یادآور شد و اضافه کرد: تلاش ما بر این است تا پایان امسال بخش عظیمی از طرح‌های مصوب و در حال اجرا در مناطق مختلف را به بهره‌برداری رسانده و زمینه استفاده شهروندان را از مزایای این طرح‌ها مهیا کنیم.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل بیان کرد: در چند محله اطراف اردبیل و سکونتگاه‌های غیررسمی طرح‌هایی در حال اجراست تا شهروندان و ساکنان این منطقه بتوانند از زیرساخت لازم به ویژه آب، برق، گاز، فاضلاب و همچنین طرح‌های ورزشی و بهداشتی بهره‌مند شوند.


11340953
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است