استانی 19:21 - 07 فروردین 1399

طرح ملی فاصله گذاری اجتماعی به زودی در استان اجرا می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، حسین کلانتری بعدازظهر پنجشنبه در جمع خبرنگاران افزود: طرح فاصله گذاری اجتماعی طرحی ملی با هدف قطع زنجیره انتقال ویروس کووید ۱۹ است که باید اجرایی شود و تنها راه برای خلاص شدن از این ویروس قطع زنجیره انتقال است.

وی همچنین با بیان اینکه کالاهای اساسی و ضروری مردم تأمین و ذخیره شده است، گفت: در راستای تأمین مایحتاج مردم مشکلی وجود ندارد و اصناف در استان تا ۱۵ فروردین تعطیل هستند.

کلانتری با بیان اینکه روزانه بین ۱۰۰ تا ۱۵۰ تست کرونا انجام می‌شود، گفت: پویش «در خانه بمانیم» بهترین راه مقابله با شیوع کرونا ویروس است در شرایطی که آمار مبتلایان به کرونا در استان در حال افزایش است از مردم تقاضا می‌کنم در خانه بمانند.

وی افزود: از تلاش همه کسانی که در آگاهی بخشی و اطلاع رسانی به مردم همکاری داشتند، تقدیر می‌کنم.

استاندار اظهار داشت: تاکنون شش نفر در استان بر اثر ابتلاء به این ویروس جان خود را از دست داده اند و این امر لزوم توجه بیشتر را می‌طلبد و باید بدانیم که تنها راه شکستن زنجیره انتقال است و این زنجیره تنها با در خانه ماندن شکسته می‌شود.

کلانتری افزود: تلاش‌ها، همکاری و زحمات دانشگاه علوم پزشکی، اصحاب رسانه، سپاه فتح استان، نیروی انتظامی، هلال احمر، صدا و سیما، بخش خصوصی، شهرداری‌ها، هنرمندان، تشکلهای مردم نهاد، دهیاران، شوراهای اسلامی و عموم مردم قابل تقدیر است و همچنین از نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری، نماینده ولی فقیه در استان، نمایندگان و منتخبین مردم استان در مجلس شورای اسلامی و ائمه جمعه و جماعات نیز تقدیر می‌کنم.


10458520
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است