ورزشی 21:14 - 20 بهمن 1394
دیدار تیم های نفت تهران و الجیش عربستان در لیگ قهرمانان آسیا با برتری قطری ها همراه بود، صحبت های بازیکنان نفت را پس از این دیدار بخوانید.

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان دیدار تیم های نفت تهران و الجیش عربستان در لیگ قهرمانان آسیا با برتری قطری ها همراه بود، صحبت های بازیکنان نفت را پس از این دیدار بخوانید.


بیرانوند: الجیش برای شکست نفت سرمایه گذاری کرده بود


علیرضا بیرانوند پس از شکست دو بر صفر نفت تهران مقابل الجیش قطر در پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا اظهار کرد: از هوادارانی که امروز به ورزشگاه آمدند تشکر کرده  و به حریف تبریک می‌گویم.


وی افزود: سال گذشته الجیش  را شکست دادیم اما امسال آنها برای جبران آن نتیجه آمده بودند. برخلاف نفت الجیش سرمایه گذاری زیادی روی این بازی کرده بود.


دروازه‌بان نفت تهران ادامه داد: البته امروز نفت نیزخوب بازی کرد و موقعیت‌های خوبی روی دروازه حریف داشتیم اما در کسب نتیجه ناکام ماندیم.باید با همین روحیه در لیگ برتر در لیگ برتر کار خود را ادامه دهیم. سال گذشته شخصیت خوبی داشتیم، اما امسال 2 جام را از دست داده و تنها امیدمان به دست آوردن سهمیه در لیگ برتر است.


بیرانوند درخصوص این که آیا بازیکنان نفت در اردوی پیش بازی از لحاظ تغذیه مشکل داشتند گفت: نفت در بهترین هتل اردو داشت و چنین مسئله‌ای درست نیست. از نظر تغذیه نیز امکانات خوبی داشتیم.


حسینی : ایرانی ها مشکلات زیادی در لیگ قهرمانان دارند


سید جلال حسینی پس از حذف نفت در پلی آف لیگ قهرمانان آسیا بیان کرد:: بازیکنان نفت تلاش زیادی برای صعود کردند، اما برخی مشکلات  فوتبال این ناکامی‌ها را به همراه می‌آورد. وقتی می دانیم باید با الجیش بازی کنیم علاوه بر مسایل مالی باید روی این دیدار برنامه ریزی کنیم.


وی افزود: البتهروی صحبت من تنهاباشگاه نفت نیست، بلکه همه تیم‌های آسیایی ایران باید قدرتمند بسته شوند برخلاف تیم‌های عربی با آن  سرمایه‌گذاری ‌های کلان تیم های ما این موضوع را  جدی نمی گیرند.


حسینی درباره اینکه آیا بازیکنان نفت با مشکل شام و ناهار مواجه شدند اطهار کرد:همه تیم های ایران مشکل دارند اماچندان نمی خواهم در این باره صحبت کنم.


مدافع نفت دباره جدایی از این تیم بیان کرد: درباره این موضوع باید فکر کنم.


کوروشی :تعطیلات لیگ به نفت آسیب زد/مشکل شام و ناهار نداشتیم


به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،سیامک کوروشی پس از حذف نفت از لیگ قهرمانان آسیا گفت: متاسفانه تعطیلات طولانی  لیگ به تیم نفت ضربه زده و باعث شده بازی‌های بدی را انجام دهیم. درست است که در 40 روز در تعطیلات لیگ سعی کردیم به هماهنگی رسیده اما نتوانستیم کیفیت روزهای خوب نفت را برابر الجیش ارائه دهیم.


وی درباره  اینکه آیا بازیکنان نفت مشکل ناهار یا شام داشتند،بیان کرد:  نفت تا این اندازه  ضعیف نشده که بازیکنانش مشکل ناهار یا شام  داشته باشند. فقط به خاطر یک ناهماهنگی با 5 دقیقه تاخیر غذا خوردیم.


کوروشی در مورد دیدار با استقلال گفت: بازی با استقلال برایمان مهم است. ما یک روند ضعیف را طی می‌کنیم و باید مقابل استقلال که تیم با تجربه‌ای است خوب کار کرده  ناکامی‌های چند وقت اخیر را فراموش کنیم.


هافبک نفت ادامه داد:شرمنده هواداران حاضر در ورزشگاه آزادی شدیم و این نتیجه ناامید کننده بود. 


شیری :شرمنده هواداران شدیم/سیاست را نباید وارد ورزش کرد


مهدی شیری پس از شکست نفت مقابل الجیش گفت:در ابتدا از هواداران تشکر می‌کنم که در این هوای سرد به ورزشگاه آمده و تیم نفت را تنها نگذاشتند. نتوانستیم حریف قدرتمند خود را شکست دهیم و امیدوارم در بازی های بعدی جبران کنیم.


وی در مورد ادعای سعودی ها مبنی بر نا امنی ایران بیان کرد: فوتبال حرفه‌ای شده است و عربستانی ها هم حرفه‌ای گری می‌کنند و شاید اگر ما هم بودیم این کار را می‌کردیم.


شیری ادامه داد: همیشه  با عربستانی‌ها مشکل داشته ایم  اما دیدید که قبل و پس  از بازی سرمربی الجیش مصاحبه کرد و گفت در ایران همه چیز خوب است و امیدوارم دیگر مسائل سیاسی وارد فوتبال نشود.


امیری :فردی که صحبت از مشکل در شام و ناهار نفت کرده دشمن است


وحید امیری در پایان دیدار نفت تهران مقابل الجیش گفت :برای صعود به مرحله گروهی لیگ قهرمانان با تمام وجود جنگیدیم اما متاسفانه نتیجه موردنظر رقم نخورد.


وی درباره لژیونر شدنش بیان کرد:منتظر تصمیم مسئولان باشگاه هستم.آن ها گفته بودند پس از بازی با الجیش با تیم های خواهان من مذاکره می کنند و لژیونر شدنم بستگی به باشگاه دارد.


امیری درباره اینکه آیا بازیکنان روز قبل از بازی برای ناهار و شام دست به جیب شده اند گفت: کسی که این مسئله را مطرح کرده دشمن نفت بوده و می‌خواهد تیم را به هم بریزد.


وی در واکنش به این موضوع که قنبرزاده این مسئله را موضوع را مطرح کرده اظهار داشت: باور نمی‌کنم قنبرزاده این صحبت را گفته باشد، اگر او مقابل من این موضوع را بگوید قبول می‌کنم. هیچ مشکلی برای ناهار و شام نداشتیم و پولی هم جمع نشد، من هم پولی برای این کار ندادم. کوچکترین اطلاعی از این موضوع ندارم.


مطهری :عربستانی ها به دلیل ترس از قدرت ایران دنبال بهانه هستند


ارسلان مطهری پس از شکست نفت  در پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیاگفت بازی خوبی بود، اما نتوانستیم از فرصت‌هایمان به‌خوبی استفاده کنیم. سرمایه‌گذاری الجیش قابل مقایسه با تیم‌های ایرانی نیست، به‌طوری‌که پولی که آنها برای یک بازیکن هزینه می‌کنند، معادل 4-5 سال باشگاه‌های ایرانی است. 


وی در خصوص اینکه قنبرزاده گفته بازیکنان نفت  شب قبل از بازی برای ناهار و شام پول جمع کرده اند گفت: اطلاعی از این موضوع ندارم.


مطهری درباره مشکلات مالی باشاه نفت بیان کرد: هر باشگاهی ممکن است دچار مشکلات مالی شود  اما به‌زودی این معضل حل می‌شود. به دنبال پول نیستیم و برای نتیجه‌گیری به میدان می‌رویم.


مهاجم نفت درباره کارشکنی عربستانی ها گفت :ایران یکی از امن ترین کشورهای دنیا است و آن ها به دلیل ترس از تیم های ایرانی دنبال بهانه می گردند.


وی درباره دیدار هفته آینده مقابل استقلال گفت: بازی سختی مقابل استقلال داریم، بایدتلاش کنیم با کسب  3 امتیاز این دیدار موقعیت‌مان را در جدول ارتقا دهیم.


انتهای پیام/

7670086
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار ورزشی

ورزشی
«خبرگزاری تسنیم» سرپرست تیم فوتبال استقلال گفت، وقتی صحبت از شرافت تیم هایی که برابر استقلال بازی دارند می شود، یعنی نمی خواهند این تیم قهرمان شود.
ورزشی
«خبرگزاری تسنیم» تیم ملی هاکی ایران با بدرقه دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی برای شرکت در مسابقات قهرمانی آسیا عازم قزاقستان شد.
ورزشی
«خبرگزاری تسنیم» محمد فتوحی در مسابقات شمشیربازی جام جهانی مادرید مقابل حریف فرانسوی خود شکست خورد و از گردونه مسابقات کنار رفت.
ورزشی
«خبرگزاری تسنیم» غیبت غیرموجه در جام تختی، تاوانی سنگین برای کشتی گیرانی که مجوز شرکت در این رقابت ها را دارند، به همراه خواهد داشت.
ورزشی
«خبرگزاری تسنیم» در شبی که رونالدو و یارانش شروعی رؤیایی را برابر رقیب اصلی شان در لیگ حرفه ای عربستان رقم زدند، زردپوشان ریاض باز هم موفق به کسب پیروزی مقابل الهلال نشدند.
ورزشی
«خبرگزاری تسنیم» سرپرست سابق تیم فوتبال مس کرمان که تیمش در سال 99-1398 به خاطر یک گل به لیگ برتر صعود نکرد، درخواست پاکسازی کامل فساد از فوتبال را مطرح کرد.
ورزشی
«خبرگزاری تسنیم» نایب رئیس بانوان فدراسیون والیبال گفت: امیدواریم ملاحظات حرفه ای را همکاران ما در فدراسیون های دیگر بپذیرند و رعایت کنند.
ورزشی
«خبرگزاری تسنیم» پیشکسوت باشگاه پرسپولیس اعتقاد دارد، کار این تیم برای قهرمانی در فصل جاری لیگ برتر سخت تر از استقلال است.
ورزشی
«خبرگزاری تسنیم» مدافع پیشین تیم فوتبال استقلال بر این باور است که در صورت قهرمانی؛ آبی پوشان اتفاقی متفاوت با اداور گذشته را تجربه خواهند کرد.
ورزشی
«خبرگزاری تسنیم» قهرمان فصل گذشته سری A با قبول تساوی در فلورانس، یک بازی بدون بردن دیگر به کارنامه اش در فصل 24-2023 اضافه کرد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است