استانی 16:02 - 01 آبان 1398
فرماندار شیراز:
فرماندار شهرستان شیراز گفت: برگزاری انتخابات شوراهای دانش‌آموزی در واقع مشق دموکراسی از دوران نوجوانی و جوانی است.

انتخابات شوراهای دانش‌آموزی مشق دموکراسی است

به گزارش ایسنا، محمدرضا امیری چهارشنبه اول آبان در همایش استانی بیست و دومین دوره انتخابات شوراهای دانش‌آموزی استان فارس، افزود: اساساً مردم‌سالاری را در شیوه نوین ایران اسلامی، مدیون انقلاب اسلامی هستیم که با تأسی از آموزه‌های دینی و بر اساس خواست عمومی مردم، در چهار کلمه " استقلال، آزادی، جمهوری و اسلامی" که شعار اولیه و ماندگار انقلاب است خلاصه می‌شود. 

امیری با اشاره به انتخابات پیش روی مجلس شورای اسلامی، گفت: انتخابات تنها راه و بهترین ابزار تحقق مردم سالاری محسوب می‌شود؛ انتخابات تمرین رشد و آگاهی، مسئولیت‌پذیری، اعتمادبه‌نفس و احساس مسئولیت نسبت به دیگران است و البته الزامات آن باید از سوی همه پذیرفته شود.

فرماندار شیراز با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب محور را جوانان کشور قرار داده‌اند، گفت: شما دانش آموزان سرآغاز این راه هستید و تأکیدات دولت و ریاست‌جمهور نیز بر جوانان است.

امیری یکی از مظاهر جمهوری اسلامی و ابزارهای تحقق آن  و مردم‌سالاری را  انتخابات دانست و گفت : انتخابات شورای دانش آموزی یک آمادگی به منظور حضور دانش آموزان در مناسبات اجتماعی جهت ایفای نقش پررنگتر در آینده ی جامعه محسوب می‌شود.

انتهای پیام


10274298
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است