ورزشی 10:40 - 24 شهریور 1393
گفته‌اند دیگر در مورد بازیکنان سرباز صحبت نکنیم!
رئیس کمیته مسابقات گفت: تعطیلات لیگ زیاد است اما تفاهمی است که برای کمک به تیم ملی این کار را انجام داده‌ایم.

بهروان: تیم‌هایی که قراردادشان شفاف نیست، حق ثبت قرارداد ندارند/ تعطیلات لیگ برای کمک به تیم ملی است

غلامرضا بهروان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد اینکه باشگاه‌هایی که ثبت بودجه را رعایت نکردند قرار بوده تا شنبه 22 شهریور شفاف‌سازی داشته باشند، اظهار داشت: من اطلاعاتی در این مورد ندارم و آقای علیپور باید در این باره صحبت کنند. فقط می‌دانم که قرار بوده تا شنبه به تیم‌ها فرصت داده شود. به ما نامه‌ای نوشتند که اگر تیم‌ها شفاف‌سازی نکردند اجازه ثبت قرارداد ندهیم و سرمربیان و بازیکنان جدید نمی‌توانند با تیم قرارداد ببندند.

وی در خصوص وضعیت بازیکنانی که کارت معافیت‌شان باطل شده، اظهار داشت: به ما گفته‌اند در این باره صحبت نکنیم نه تنها ما بلکه دیگر قرار شده هیچ صحبتی در این زمینه انجام نشود. پرونده بسته نشده است. پیگیری‌ها انجام می شود تا در خصوص آن تصمیم‌گیری شود.

رئیس کمیته مسابقات در خصوص اعتراض امیر قلعه‌نویی به تعطیلی زیاد لیگ یادآور شد: ما برنامه‌ یکساله‌ای که طراحی کردیم روزهای فیفا را که در همه جا تعطیل است ما هم تعطیل کردیم البته سعی کردیم مابین این مسئله مسابقات جام جذفی را برگزار کنیم. به هر حال در تمام کشورهای اروپایی روزهای فیفا بازیکنان در اختیار تیم ملی قرار می‌گیرند.

بهروان در مورد اینکه معتقد است تعطیلات لیگ زیاد است یا خیر، گفت: من معتقدم تعطیلات زیاد است اما با تفاهمی که صورت گرفته و برای کمک به تیم ملی این شرایط را در نظر گرفته‌ایم. در زمانی که بازی‌های دوستانه برگزار می‌شود لیگ را تعطیل می‌کنیم هر چند که سعی کرده‌ایم اکثر تعطیلات را در نیم فصل قرار دهیم که در همه جا لیگ‌ها تعطیل می‌شود.

وی در مورد اینکه قلعه‌نویی اعلام کرده از لیگ افغانستان تا لیگ المان را مورد بررسی قرار دهید و چنین اتفاقی رخ نمی‌دهد، یادآور شد: من مصاحبه با آقای قلعه‌نویی را نخواندم اما دوستانی که مثال لیگ افغانستان را زده‌اند. مگر این کشور اصلا لیگ برتر دارد؟


4732068
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار ورزشی

ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» علی دایی با رئیس فدراسیون فوتبال ترکیه دیدار و از کمپ تیم ملی این کشور بازدید کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» علی دایی با رئیس فدراسیون فوتبال ترکیه دیدار و از کمپ تیم ملی این کشور بازدید کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» وزیر ورزش و جوانان با دوچرخه علی لبیب یک دور پیست ورزشگاه آزادی را رکاب زد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان با حضور در پیست دوچرخه سواری ورزشگاه آزادی از اردوی رکابزن المپیکی ایران بازدید کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تاریخ قرعه‌کشی بیست و چهارمین دوره رقابت‌های لیگ برتر اعلام شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» سرپرست مدیرعاملی باشگاه تراکتور درباره وضعیت انتخاب سرمربی و نقل و انتقالات سرخپوشان تبریزی توضیحاتی را بیان کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تونی کروس بازیکن تیم ملی فوتبال آلمان که به تازگی بازنشسته شده است از سیاست‌های مهاجرتی دولت آلمان انتقاد کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تونی کروس بازیکن تیم ملی فوتبال آلمان که به تازگی بازنشسته شده است از سیاست‌های مهاجرتی دولت آلمان انتقاد کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مدیرعامل باشگاه پیکان گفت: در جلسه مدیران عامل، آذربایجانی مدیرعامل سپاهان بیشترین اعتراض را به سقف بودجه نقل و انتقالات داشته است.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مسابقات تکواندو قهرمانی نوجوانان ایران تحت عنوان جام دوستی ایران و کره جنوبی با مسئولان فدراسیون و سفیر کره جنوبی در ایران آغاز شد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است