استانی 15:43 - 07 خرداد 1402

پروژه‌های نهضت ملی مسکن زنجان پیشرفت فیزیکی قابل توجهی دارد

به گزارش خبرگزاری مهر، اصغر اسماعیلی روز یکشنبه در حاشیه بازدید از پروژه M۶ کوی زنگان در شرق شهر زنجان با بیان اینکه با حمایت خوب متقاضیان در شهر زنجان پروژه‌های نهضت ملی مسکن با پیشرفت فیزیکی قابل توجهی جلو می‌رود، اظهار کرد: امیدوارم این همکاری‌ها همچنان تداوم داشته باشد.

وی با بیان اینکه ساخت ۶۴ واحد مسکونی از پروژه M۶ کوی زنگان، در فاز اول تمام شده و تحویل متقاضیان می‌شود، گفت: برای متقاضیان این فاز، پیامک تکمیل وجه واریزی ارسال شد که پس از واریزی نهایی، انتخاب واحد صورت گرفت و بعد از تکمیل وجه متقاضیان دوباره امتیازبندی شدند.

مدیرکل راه‌وشهرسازی استان زنجان با بیان اینکه واگذاری و انتخاب واحدهای مسکونی براساس امتیاز متقاضیان است، تصریح کرد: بازدیدی هم توسط متقاضیان نسبت به سایت پروژه صورت گرفته و واحدهای این فاز تعیین تکلیف شده و به متقاضیان تخصیص می‌یابد و بعد از انتخاب واحد نسبت به انعقاد قرارداد سازنده با متقاضی و تقسیط تسهیلات بانکی برای این فاز اقدام خواهد شد و خوشبختانه تاسیسات زیربنایی از جمله آب، برق، گاز و نیازهای زیربنایی در این پروژه به خوبی فراهم شده است.

اسماعیلی تاکید کرد: در فاز دوم تحویل واحد از پروژه فوق «۲۶۴ واحد مسکونی» براساس امتیاز کسب شده و نیز نظرسنجی صورت گرفته به متقاضیان پیامک تکمیل وجه واریزی ارسال شده است تا پس از تکمیل آورده نقدی نسبت به انتخاب واحد مسکونی خود اقدام کنند که بخشی از واحدها اواخر تیرماه در سطح شهر زنجان تحویل متقاضیان می‌شود.

وی با بیان اینکه طی سال‌جاری پروژه‌های نهضت ملی مسکن در زنجان به صورت پلکانی به متقاضیان در بازه‌های زمانی چهار ماهه تا پایان سال در سه دوره در شهر زنجان به متقاضیان واگذار می‌شود، افزود: سعی ما براین است که واحدهای مسکونی نهضت ملی مسکن در کمترین زمان و در بهترین وقت به متقاضیان تحویل داده شود.

مدیرکل راه‌وشهرسازی استان زنجان،افزود: شرکت‌های خدمات‌رسان، شهرداری زنجان، شورای شهر زنجان، نظام مهندسی، آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک استان و پیمانکاران در اجرای عظیم طرح ملی مسکن یاری‌گر و همراه اداره‌کل راه‌وشهرسازی استان هستند و در روند اجرای این پروژه‌ها تعامل و همکار خوبی دارند که جای تقدیر و تشکر دارد.

اسماعیلی ادامه داد: این اداره‌کل وظایف اصلی و رسالت مهم خود را ساخت مسکنی بادوام و با کیفیت به متقاضیان می‌داند و برای تحقق این مهم تمام تلاش خود را دارد.

وی گفت: پروژه‌های نهضت ملی ردیف اعتباری غیر از آورده مردمی و تسهیلات بانکی ندارد و امیدواریم متقاضیان همچنان همکاری خوبی را با اداره‌کل راه‌وشهرسازی داشته باشند.

انتهای پیام


11902073
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است