استانی 16:30 - 21 مرداد 1399

کارگروه بررسی برگزاری نمایشگاه‌های تخصصصی در کیش تشکیل شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، محمدرضا رضانیا رئیس مرکز توسعه سلامت و سخنگوی شورای سلامت کیش، گفت: موضوع برگزاری نمایشگاه ها بدلیل حساسیت موضوع در این کارگروه جدید بررسی خواهد شد. 

وی با تاکید بر لزوم اهمیت تداوم آموزش غیر حضوری در جزیره کیش اشاره داشت و گفت: بر اثر شیوع موج دوم بیماری کرونا در جزیره کیش با همت اداره آموزش و پرورش بسترهای مورد نیاز با هدف ادامه آموزش های آنلاین و غیر حضوری فراهم می شود.

رضانیا در خصوص برگزاری مجامع صنفی در جزیره کیش افزود: پس از ارسال درخواست مجامع صنفی به مرکز توسعه سلامت کیش موضوع مورد بررسی و نتیجه آن ابلاغ خواهد شد.

وی در رابطه با ارائه خدمات غواصی و ادامه فعالیت غواصی تفریحی در این منطقه افزود: پروتکل های جامعه کلوپ های تفریحی توسط موسسه ورزش و تفریحات سالم و مرکز توسعه سلامت کیش بازنگری خواهد شد.

رضا نیا خاطر نشان کرد: با توجه به افزایش نرخ مبتلا به بیماری کووید۱۹ در این منطقه هم چنان محدودیت استفاده از ۵۰درصد ظرفیت پرسنل و ایجاد شرایط دورکاری برای کارکنانی که دارای بیماری های زمینه ای هستند به مدت دو هفته تمدید شد.

همچنین برگزاری مراسم عزاداری و سوگواری ابا عبدلله الحسین بر اساس دستورالعمل ستاد ملی کرونا و طی جلسه مشترک با حضور امام جمعه و مسئولین هیئت های مذهبی در این منطقه بررسی و تصمیم گیری می شود.


10662722
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است