ورزشی 17:17 - 07 آذر 1400
قهرمان وزنه‌برداری المپیک لندن گفت: انتقادات باید صادقانه و دوستانه باشد هرکسی آزاد است که در انتخابات کاندیدا شود.

واکنش سلیمی به شائبه حضورش در هیات اجرایی کمیته ملی المپیک

به گزارش ایسنا، بهداد سلیمی، عصر یک‌شنبه در مورد حواشی که در جلسه اول کمیسیون ورزشکاران کمیته ملی المپیک به وجود آمد بیان کرد: حواشی خاصی نداشت. اعضا با هم صحبت و مشورت می‌کنند.  به نظرم جو کمیسیون خوب بود و طبیعی است که همه تفکرات مختلفی داشته باشند و امیدوارم و مطمئنا در جلسات آینده هم‌سو می‌شوند.

او در مورد انتقادی که ساعی از او داشته و گفت از چهار جلسه تنها در یک جلسه کمیسیون شرکت کرده است، تصریح کرد: به هیچ وجه این‌طور نیست. ما تصمیم گیرنده نبودیم و حکم خود را از رییس کمیته ملی المپیک دریافت کرده بودیم. من در دو جلسه شرکت کردم از آن جا که دیدم خروجی خاصی نداشت تصمیم گرفتم در دو جلسه دیگر شرکت نکنم. ساعی از مفاخر ورزش ایران است اما به نظرم انتقادات باید دوستانه و صادقانه باشد.

وی در مورد کنایه حدادی نسبت به این که از پیش برای هیات اجرایی انتخاب شده است، گفت:  ذات انتخابات این است که نفرات مختلف کاندیدا شوند و رای‌گیری انجام شود مثل الان که برای رییس و نایب رییس هم همین اتفاق افتاد و من به سجاد گنج‌زاده و نجمه خدمتی تبریک می‌گویم. هر کسی آزاد است که در انتخابات شرکت کند.

سلیمی در مورد اعتراض کشتی نیز تصریح کرد:  به نظر شما انتخاب این انتخابات مهندسی شده بود؟ هر کسی آزاد است که در انتخابات شرکت کند. من آیین‌نامه را مطالعه کردم و انتصاب چهار نفر بر خلاف آیین نامه نبوده است و آقای دبیر هم دلایل خودش را دارد که بهتر است این دلایل را بگوید.

انتهای پیام


11340940
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار ورزشی

ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تیم بسکتبال شهرداری گرگان در نخستین دیدار فینال سوپرلیگ بسکتبال غرب آسیا با نتیجه ۹۰ بر ۶۵ مقابل الریاضی لبنان شکست خورد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مهاجم تیم الاتحاد کلبا امارات احتمال دارد فصل آینده پیراهن استقلال تهران را بر تن کند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس فدراسیون والیبال مصطفی کارخانه را به عنوان مشاور عالی فنی خود و دبیر کمیته فنی این فدراسیون انتخاب کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» نفرات برتر پنج وزن نخست چهل و چهارمین دوره رقابت‌های بین المللی کشتی فرنگی جام تختی در اهواز مشخص شدند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تیم مس رفسنجان با پیروزی مقابل پیکان در ضربات پنالتی راهی مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» سرجیو کونسیسائو سرمربی تیم فوتبال پورتو قراردادش را تا سال ۲۰۲۸ با این تیم تمدید کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» در اولین روز رقابت‌های جام جهانی پاراتیراندازی که در کره جنوبی در حال برگزاری است، نماینده ایران در ماده تفنگ بادی ایستاده بانوان در جایگاه هشتم قرار گرفت.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» کاروان ووشو ایران موفق به کسب ۲۰ مدال رنگارنگ در رقابت‌های انتخابی جام جهانی در چین شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» کاروان ووشو ایران موفق به کسب ۲۰ مدال رنگارنگ در رقابت‌های انتخابی جام جهانی در چین شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» چهل و چهارمین دوره رقابت‌های بین‌المللی کشتی فرنگی جام تختی از صبح امروز پنجشنبه۶ اردیبهشت‌ماه در سالن شهرک نفت اهواز در حال برگزاری است.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است