ورزشی 09:29 - 27 مهر 1399

بازگشت فرنگی‌کاران به خانه کشتی/ فعلاً خبری از انتخابی نیست

به گزارش خبرنگار مهر، نخستین اردوی تیم ملی کشتی فرنگی برای حضور در رقابتهای جهانی ۲۰۲۰ صربستان در حالی از امروز در خانه کشتی تهران آغاز می‌شود که محمد بنا سرمربی تیم ملی از ۲۸ فرنگی کار برای حضور در این تمرینات دعوت کرده است. البته در بین اسامی اردونشینان تیم ملی کشتی فرنگی خبری از سعید عبدولی نیست و این فرنگی‌کار باتجربه به این مرحله از تمرینات دعوت نشده است.

طبق برنامه فدراسیون کشتی، نفرات دعوت شده به اردوی تیم ملی کشتی فرنگی و اعضای کادر فنی، روز گذشته تست کرونا دادند تا در کمال صحت و سلامت، پای به خانه کشتی بگذارند و مشکلی در این زمینه نداشته باشند.

یکی از مهمترین مسائل در آغاز نخستین اردوی تیم ملی کشتی فرنگی، بحث نحوه انتخاب ملی پوشان برای حضور در رقابتهای جهانی بود که محمد بنا سرمربی تیم ملی به تازگی اعلام کرده فعلاً باید نخستین اردو را برگزار شود تا برای اردوهای بعدی در این خصوص اظهار نظر کند. هر چند که او معتقد است به دلیل تعطیلی طولانی اردوهای تیم ملی، فعلاً ملاک و معیارهای انتخاب ملی پوشان، عملکرد آنها در جام تختی، قهرمانی آسیا و قهرمانی جهان است. البته محمد بنا برگزاری رقابتهای انتخابی را هم رد نکرده و از احتمال برگزاری این مسابقات در برخی از اوزان خبر داده، اما به گفته او همه چیز منوط به وضعیت مدعیان اوزان مختلف در تمرینات است.

رقابت‌های کشتی قهرمانی جهان در روزهای ۲۲ تا ۳۰ آذرماه در شهر بلگراد کشور صربستان برگزار می‌شود که کادر فنی تیم ملی کشتی فرنگی هفته گذشته نفرات زیر را به نخستین اردوی آماده سازی دعوت کرد:

۵۵ کیلوگرم: پویا ناصرپور (خوزستان) پویا دادمرز (خوزستان) سجاد عباس پور (مازندران)

۶۰ کیلوگرم: علیرضا نجاتی (قم) مهدی محسن نژاد (خوزستان)

۶۳ کیلوگرم: میثم دلخانی (فارس) علیرضا مردی (قم)

۶۷ کیلوگرم: حسین اسدی (خوزستان) محمدجواد رضایی (قم) دانیال سهرابی (خوزستان)

۷۲ کیلوگرم: محمدرضا گرایی (فارس) اشکان سعادتی فر (تهران) علی ارسلان (مازندران)

۷۷ کیلوگرم: محمدعلی گرایی (فارس) پژمان پشتام (تهران) امین کاویانی نژاد (خوزستان)

۸۲ کیلوگرم: مهدی ابراهیمی (قم) جمال اسماعیلی (تهران) محمد ناقوسی (خوزستان)

۸۷ کیلوگرم: رامین طاهری (خوزستان) حسین نوری (البرز) ناصر علیزاده (مازندران)

۹۷ کیلوگرم: محمدهادی ساروی (مازندران) مهدی علیاری (تهران) مهدی بالی (مازندران)

۱۳۰ کیلوگرم: امیر قاسمی منجزی (خوزستان) امین میرزازاده (خوزستان) علی اکبر یوسفی (مازندران)

البته با توجه به تست کرونای فرنگی کاران و اعضای کادر فنی که روز گذشته انجام شد، احتمال تغییر احتمالی در این لیست وجود دارد.


10767974
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار ورزشی

ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» شهردار منطقه ۱۲ هدف از ساماندهی محله هرندی و بازار امین‌سلطان را جلوگیری از تخلفات ساختمانی و احیای حق شهروندی و باز کردن مسیر تردد شهروندان اعلام کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» کنفدراسیون فوتبال آسیا جریمه های انضباطی مربوط به جام ملت های آسیا و لیگ قهرمانان آسیا را اعلام کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس ۲۴ ساعت فرصت دارند تا برای صدور مجوز حرفه‌ای اقدام کنند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» آندرتیکر کشتی کچ‌کار معروف برای تبلیغ یک برند در تلویزیون به ایران می‌آید.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» کارلوس آلکاراس اسپانیایی با شکست ناباورانه برابر گریگور دیمیتروف از دور رقابت‌های تنیس مسترز میامی حذف شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» نایب رئیس بانوان فدراسیون بسکتبال گفت: بهترین اتفاق سال ۱۴۰۲ صعود ۲۶ پله‌ای تیم ملی بانوان در رنکینگ جهانی و قرار گرفتن در رده ۵۲ بود. تیم ملی اکنون در رده دهم آسیا قرار دارد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» نایب رئیس بانوان فدراسیون بسکتبال گفت: بهترین اتفاق سال ۱۴۰۲ صعود ۲۶ پله‌ای تیم ملی بانوان در رنکینگ جهانی و قرار گرفتن در رده ۵۲ بود. تیم ملی اکنون در رده دهم آسیا قرار دارد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» دارنده مدال طلای شنای قهرمانی آسیا گفت: من به همراه مهرشاد افقری و هومر عباسی شانس کسب ورودی المپیک هستیم. هر کسی می‌تواند با رسیدن به رکورد تعیین شده، ورودی المپیک را کسب کند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» بسیاری از تحلیگران آمریکایی معتقدند، فضای داخلی ایالات متحده شرایط را برای ایجاد یک جنگ داخلی گسترده در این کشور آماده کرده است و ترامپ می‌تواند طی فرایند انتخابات ریاست جمهوری پیش رو، نقش تعیین کننده‌ای در بروز این جنگ ایفا کند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» ملی‌پوش دسته ۸۹ کیلوگرم وزنه‌برداری ایران در واکنش به ناامیدی برخی دوستان از طلایی شدن وزنه‌برداری ایران در المپیک پاریس گفت: مسئولان خیلی قاطعانه حرف زدند ولی امیدوارم اشتباه کنند.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است