ورزشی 10:36 - 19 فروردین 1394
پایان دومین مرحله اردوی آماده سازی نوجوانان
مربی تیم ملی والیبال نوجوانان گفت: انگیزه بازیکنان دعوت شده به دومین اردوی آمادگی تیم نوجوانان در سطح بسیار بالایی است و روند تمرینات رضایت‌بخش است.

مومنی‌مقدم: انگیزه ملی‌پوشان بسیار بالا است/ تجربه حضور در لیگ به نوجوانان کمک می‌کند

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، دومین مرحله اردوی آماده‌سازی تیم ملی والیبال نوجوانان به مدت 10 روز ادامه داشت و تمرینات بدنسازی و ایجاد هماهنگی بین بازیکنان از محورهای مهم این تمرینات بود.

در این مرحله از اردو 18 بازیکن شرکت داشتند و در روز پایانی بعد از گرم کردن ابتدا تمرینات بدنسازی انجام دادند و سپس در قالب دو تیم تمرینات تاکتیکی و هماهنگی تیمی را پیگیری کردند.

اعضای تیم ملی والیبال نوجوانان در مدت این اردو و در راستای کارهای فرهنگی از آسایشگاه سالمندان کهریزک نیز دیدن کردند. محمد وکیلی سرمربی و علیرضا طلوع کیان مربی تیم والیبال نوجوانان در اواسط این اردو برای بررسی تیم‌های اروپایی راهی ترکیه شدند تا آنالیزی از حریفان احتمالی تیم ایران در مسابقات قهرمانی جهان داشته باشند.

تیم ملی والیبال نوجوانان خود را برای حضور شایسته در مسابقات قهرمانی جهان که شهریورماه سال جاری به میزبانی آرژانتین برگزار می‌شود، آماده می‌کند. سومین مرحله اردوی آماده‌سازی این تیم از 22 فروردین ماه آغاز خواهد شد.

غلامرضا مومنی‌مقدم، مربی تیم ملی والیبال نوجوانان در پایان این مرحله از تمرینات آماده‌سازی با ابراز رضایت از روند تمرینات گفت: در مدت 10 روز تمرینات، روزی دو نوبت صبح و عصر تمرینات پیگیری شد و به دلیل اضافه شدن چند بازیکن جدید به ترکیب نوجوانان بیشتر تمرینات محور هماهنگی تیمی و آمادگی جسمانی بازیکنان بود تا از نظر فیزیکی و آمادگی جسمانی در یک سطح شوند.

وی با بیان اینکه در مسابقات قهرمانی جهان کار سختی در پیش داریم، گفت: امیدوارم سایر مراحل تمرینات نیز مانند مرحله دوم خوب پیش برود تا بازیکنان از نظر آمادگی به سطح مورد انتظار برسند.

مربی تیم ملی نوجوانان حضور این تیم در لیگ برتر با نام ارتعاشات صنعتی را یکی از کارهای خوب فدراسیون دانست و گفت: واقعاً بازیکنان این تیم نسبت به قبل از حضور در لیگ برتر از تجربه خیلی بهتری برخودار شدند. این تجربه‌ها در مسابقات قهرمانی جهان حتما کمک به تیم ملی خواهد کرد.

مربی تیم ملی والیبال نوجوانان در ادامه به سفر محمد وکیلی، سرمربی این تیم به ترکیه برای حضور در مسابقات والیبال قهرمانی نوجوانان اروپا اشاره کرد و گفت: در تماس‌هایی که با وی داشتیم، روند پیشرفت تیم‌های صربستان، روسیه، ایتالیا و لهستان خیلی خوب ارزیابی کردند که باید برای مقابله احتمالی با آنان در مسابقات قهرمانی جهان از هم اکنون آماده شویم.

مومنی مقدم المپیک 2020 را مقصد نهایی تیم ملی والیبال نوجوانان فعلی دانست و گفت: تمام تلاش فدراسیون والیبال و کادر فنی تیم نوجوانان آماده‌سازی این تیم برای حضور شایسته ایران در المپیک 2020 است و داورزنی، رئیس فدراسیون نیز با تمام توان از این تیم حمایت می‌کند.


6158045
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار ورزشی

ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تیم ملی اوکراین با پیروزی مقابل فرانسه در دیدار رده بندی جام جهانی به مدال برنز دست یافت.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» امیر قلعه‌نویی فهرست تیم ملی را برای دو بازی مقابل ازبکستان و قطر اعلام کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» کمیته انضباطی از شاهرخ بیانی مربی تیم نساجی درخواست کرد که دفاعیات خود را برای این کمیته ارسال کند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تیم فوتبال فولاد توانست در تبریز تراکتور را با نتیجه ۲ بر یک شکست دهد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تیم‌های امید پرسپولیس و استقلال در رقابت لیگ امید‌های تهران به تساوی بدون گل رسیدند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» کمیته انضباطی ابلاغیه‌ای را در مورد رضا درویش مدیر عامل پرسپولیس صادر کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» یوونتوس برای نخستین بار دروازه‌اش را در این فصل باز شده دید و دو امتیاز مهم را از دست داد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» ورزشگاه محل برگزاری دو مسابقه از هفته هشتم لیگ برتر فصل ۱۴۰۴-۱۴۰۳ اعلام شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» احمد دنیا‌مالی قهرمانی تیم‌های ملی دختران و پسران تکواندوی ایران در مسابقات قهرمانی نوجوانان جهان را تبریک گفت.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تیم تنیس روی میز ایران در رقابت‌های قهرمانی آسیا در اولین دیدار به مصاف تیم رنک اول جهان می‌رود.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است