استانی 11:53 - 05 آذر 1393
به مناسبت هفته بسیج صورت گرفت
اجتماع بزرگ بسیجیان پایگاه‌های مقاومت دهدشت برگزار شد.

نمایش شکوه مقاومت بسیجیان دهدشت+تصاویر

به گزارش خبرگزاری فارس از کهگیلویه گردهمایی بسیجیان پایگاه‌های مقاومت حوزه مقاومت بسیج دهدشت به مناسبت هفته بسیج صبح امروز در سالن شهید باهنر برگزار شد.

در این مراسم که ائمه جمعه دهدشت و سوق، اقشار مختلف بسیج، خانواده‌های شهدا و ایثارگر، نیروهای نظامی و انتظامی و اعضای شورای اداری حضور داشتند بسیجیان بار دیگر بیعت با آرمان‌های امام خمینی(ره)، ولایت و رهبری را به نمایش گذاشتند.

سعید برومندزاده در این اجتماع باشکوه اظهار داشت: انسجام بسیجیان در سال 57باعث نابودی و سقوط رژیم بعث شد.

فرمانده سپاه ناحیه کهگیلویه تحقق فرمایش امام (ره) مبنی بر تشکیل هسته‌ای حزب‌الله، ایجاد توانایی‌های لازم دفاعی مردم در دفاع از کشور، ایجاد توانایی‌های رزمی در عملیات‌های کلاسیک و بزرگ ، کمک به دولت در امر سازندگی و ایجاد توانایی‌های لازم در آحاد مردم به منظور کمک به هنگام بروز حوادث غیر قابل پیش‌بینی را از اهداف بسیج عنوان کرد.

برومند با بیان اینکه بسیج یک ریشه الهی و شجره طیبه در قرآن و دین است گفت: تشکیل بسیج به فرمان امام فقط مختص ایران نیست بلکه یک تشکل جهانی را در بر دارد.

وی با اشاره به فرمایش امام (ره) که فرمودند بسیج مدرسه عشق است، بیان کرد: بسیج یک کانون بزرگ الهی است که همه می‌توانند در آن شرکت و حق خود را از دشمنان و منافقان کور دل بگیرند.

برومند‌زاده هدف از تشکیل بسیج را دفاع از ارزش‌های دینی و انقلابی عنوان و تأکید کرد: در مسیر عشق به انقلاب و در مقابل استکبار جهانی با تمام توان از ارزش‌های دینی دفاع خواهیم کرد.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج دهدشت در پایان خواستار مقاومت دلاور مردان غیور ایران در مقابله زیاده‌خواهی دشمنان اسلام شد و گفت: باید در مقابل امامت متواضع و مطیع رهبری باشیم و در مقابل هیچ قدرتی سر خم نکنیم.

به گزارش فارس در پایان این مراسم لوح تقدیر سردار محمد رضا نقدی رئیس سازمان بسیج مستضعفین به پایگاه مقاومت قمر بنی‌هاشم دهدشت به خاطر کسب مقام برتر در جشنواره مالک‌اشتر اهدا شد.

انتهای پیام/82016/خ30

5275646
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است