استانی 12:18 - 21 بهمن 1397

دعوت نماینده ولی فقیه و استاندار آذربایجان شرقی به راهپیمایی

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت‌الاسلام محمدعلی آل‌ هاشم و محمدرضا پورمحمدی روز یکشنبه با صدور پیام مشترکی به مناسبت چهلمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی از عموم مردم انقلابی و همیشه در صحنه استان دعوت کردند تا با حضور در این راهپیمایی بار دیگر وفاداری خود را به آرمان‌های انقلاب، امام راحل (ره) و رهبر معظم انقلاب به جهانیان اعلام کنند.

در این پیام آمده است، طلوع چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی نوید بخش استمرار مقتدرانه و با ثبات نظام جمهوری اسلامی و بیانگر عزم و اراده آهنین ملت بزرگ ایران در مبارزه با استکبار جهانی و در راس آن آمریکای جنایتکار است.

ملتی که با رهبری ‌های داهیانه پیر و امام خویش بساط ظلم و ستم شاهنشاهی را درهم کوبیدند و پیروزی حق بر باطل را فریاد زدند.

دهه فجر و یوم ‌الله ۲۲ بهمن تجلی شکوه و ایثار مردم همیشه سرافراز و آزاده کشورمان در گسستن زنجیرهای وابستگی به قدرت‌های استعمارگر و پیمودن گام‌های خودکفایی برای توسعه ایران عزیز است.

پیروزی انقلاب اسلامی، طلیعه پیشرفت کشور در تمام عرصه‌ها بود و در کنار استقلال سیاسی، دانشمندان جوان کشورمان در حوزه‌های مختلف از قبیل پزشکی، درمانی، نانو، هوافضا، انرژی صلح‌آمیز هسته‌ای، سلول‌های بنیادی، تکنولوژی‌های نظامی فوق پیشرفته و ... مرزهای دانش را درنوردیدند و استقلال و خودکفایی را برای این مرزو بوم به ارمغان آوردند.

در سالی که به نام تولید و اشتغال و حمایت از کالای ایرانی مزین شده و در شرایطی که دشمن با حربه اقتصادی و هدف قرار دادن تولید و معیشت مردم و تضعیف روحیه امید، در صدد ضربه زدن به نظام برآمده، ملت همیشه در صحنه باآگاهی و بصیرت و با پیروی از فرامین و رهنمود های روشنگرانه مقام معظم رهبری نقشه‌های دشمنان را نقش برآب و مسیر سربلندی، توسعه و خوداتکایی را با عزت و اقتدار و توجه ویژه به دستاوردهای اقتصاد مقاومتی طی خواهند کرد.

اینجانبان با ادای احترام به ارواح پرفتوح شهدای انقلاب و روح بلند و ملکوتی بنیان‌گذار نظام جمهوری اسلامی ایران از عموم مردم متدین، انقلابی و همیشه در صحنه استان آذربایجان شرقی دعوت می‌کنیم با حضور گسترده در راهپیمایی ۲۲ بهمن، ضمن تجدید میثاق با آرمان‌های حضرت امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب بار دیگر وفاداری خود را به انقلاب و نظام اسلامی به جهانیان اعلام کنند.

راهپیمایی ۲۲ بهمن فردا (دوشنبه) همزمان با سراسر کشور در استان آذربایجان شرقی نیز برگزار می شود.


10050684
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ دوشنبه ۳۱ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.
استانی
«خبرگزاری تسنیم» مردم شیعه و سنی استان کردستان همزمان با سایر مردم کشور به قرائت دعای خیر، ختم صلوات و امن یجیب برای سلامتی رئیس جمهور و همراهان اقدام کردند.
استانی
«خبرگزاری تسنیم» در پی بروز سانحه هوایی بالگرد حامل رئیس جمهور، وزیر امور خارجه، امام جمعه تبریز و استاندار آذربایجان شرقی و دیگر همراهان بوشهری ها در گوشه و کنار استان برای سلامتی آنان دعا کردند.
استانی
«خبرگزاری تسنیم» در هفته دوم مسابقات لیگ برتر فوتبال ساحلی باشگاه های کشور پارس جنوبی بوشهر بر چادر ملو اردکان یزد غلبه کرد و پاس گناوه مغلوب مقاومت گلسا پوش یزد شد.
استانی
«خبرگزاری تسنیم» خبرنگار تسنیم در جدیدترین گزارش خود از منطقه سانحه بالگرد رئیس جمهور اعلام کرد که عملیات جستجو از چند جبهه مختلف برای دستیابی به بالگرد گسترش یافت.
استانی
«خبرگزاری تسنیم» نماینده مردم تبریز در مجلس با بیان اینکه تجهیزات کافی برای جستجو به ورزقان گسیل شد، گفت: در پی سانحه برای بالگرد رئیس جمهور، همه نیروها برای جستجو به میدان آمد ه اند.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ یکشنبه ۳۰ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.
استانی
«خبرگزاری تسنیم» استاندار مازندران با تاکید بر لزوم توجه به کشاورزی، گردشگری، اقتصاد دریامحور و رفع مشکل پسماند با روش های جدید و کارآمد، در سفر دوم رئیس جمهور به مازندران گفت: مدیران استان در تحقق مصوبات سفر اول و دوم هیات دولت به مازندران همت به خرج دهند....
استانی
«خبرگزاری تسنیم» معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی همدان گفت: در سال گذشته 973 کودک زیر 5 سال مبتلا به سوء تغذیه شناسایی و به وزارت رفاه معرفی شده اند.
استانی
«خبرگزاری تسنیم» معاون امور فرهنگی کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان جنوبی گفت: 240 مددجوی تحت حمایت این نهاد همزمان با دهه کرامت و میلاد ثامن الحج(ع) با کمک خیرین به زیارت کربلا و مشهد مقدس اعزام شدند.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است