استانی 11:24 - 31 مرداد 1393
دقایقی پیش صورت گرفت
دقایقی پیش با حضور گسترده مردم یک شهید گمنام در شهر کرد تشییع شد.

تشییع پیکر شهید گمنام در شهرکرد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهر کرد ، دقایقی پیش با حضور گسترده مردم یک شهید گمنام در شهر کرد مرکز استان چهارمحال و بختیاری تشییع شد.

در مراسم وداع با این شهید بزرگوار اقشار مختلف مردم در رده‌های سنی مختلف حضور داشتند و تا مراسم خاکسپاری کاروان را رها نکردند.

حضور اقشار و طوایف مختلف مردم در استان چهارمحال و بختیاری جلوه خاصی به مراسم وداع با این شهید بزرگوار بخشیده بود.


4533148
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«خبرگزاری تسنیم» آیت الله رئیسی با آیت الله شبیری زنجانی دیدار و گفتگو کرد.
استانی
«خبرگزاری تسنیم» رئیس ستاد انتخابات مازندران گفت: از ساعت 8 صبح شاهد آغاز رأی گیری در حوزه قائمشهر، سوادکوه، سوادکوه شمالی، سیمرغ و جویبار هستیم.
استانی
«خبرگزاری تسنیم» رئیس ستاد انتخابات استان تهران در آستانه مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: انتخابات در حوزه انتخابیه تهران و ورامین تمام الکترونیک است و دستگاه های تمام الکترونیک اخذ رأی قابل هک شدن نیست.
استانی
«خبرگزاری تسنیم» فرآیند رأی گیری در مرحله دوم انتخابات از دقایقی پیش در تک حوزه انتخابیه استان اردبیل شامل شهرستان های پارس آباد، بیله سوار و اصلاندوز آغاز شد.
استانی
«خبرگزاری تسنیم» دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در مشهد و کلات از ساعت 8 صبح امروز جمعه آغاز شد و تا ساعت 18 عصر ادامه خواهد داشت تا سرنوشت تنها صندلی باقی مانده از کرسی نمایندگی مجلس مشخص شود.
استانی
«خبرگزاری تسنیم» مراسم اختتامیه اولین رویداد ملی "جوانی جمعیت" در اصفهان برگزار و از منتخبین این رویداد تجلیل به عمل آمد.
استانی
«خبرگزاری تسنیم» مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه گرگان همزمان با 21 حوزه دیگر در کشور از ساعت 8 صبح آغاز شد.
استانی
«خبرگزاری تسنیم» دبیر ستاد انتخابات استان اردبیل، گفت: با توجه به اینکه در مرحله اول انتخابات مردم مغان 74 درصد در انتخابات مشارکت داشتند، پیش بینی می کنیم بیش از این میزان مشارکت را در حوزه انتخابیه مغان در مرحله دوم شاهد باشیم.
استانی
«خبرگزاری تسنیم» جمعی از شاعران بیست و نهمین جشنواره شعر رضوی با حضور در گلزار شهدای کرمان به مقام شامخ شهید سلیمانی ادای احترام کردند.
استانی
«خبرگزاری تسنیم» دور دوم انتخابات در 45 حوزه انتخابیه آغاز شد

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است