ورزشی 03:21 - 19 تیر 1403
حسین ماهینی همچنان بلاتکلیف است اما تمریناتش را تعطیل نکرده و از فردا همراه ملوان تمریناتش را پیگیری خواهد کرد.

ماهینی: 5 سال با پیراهن تیم‌ملی خدمت کردم

ماهینی در این مدت سکوت کرد و همچنان امیدوار است این مشکل حل شود و بتواند فوتبالش را ادامه دهد. گفت‌وگوی ماهینی با "ورزش سه" می‌ خوانید:



امیدم به خداست



فعلا با ملوان تمرین می‌ کنم و امیدوارم مجوز بازی ام صادر شود. من هیچ وقت ناامید نمی‌ شوم و همیشه امیدم به خداست. همیشه وقتی خدا چیزی را از من گرفته بالاتر و بهترش را به من داده. در این مدت مادرم و خانواده ام خیلی اذیت شدند. اما همیشه پشت من بودند.



دو سال مجانی بازی کردن مجازات سنگینی است



در این مدت بعد از اتفاقاتی که افتاد، پرسپولیس و تیم‌ملی را از من گرفتند و قرار شد دو سال مجانی در تیم نظامی بازی کنم. فکر می‌ کنم این مجازات خیلی سخت است و برای این تخلف کافی است. باید تصمیم فوتبالی باشد و دو سال بازی کردن در تیم های نظامی واقعا خیلی سنگین است آن هم در شرایطی که پولی در میان نیست. اگر تا آخر فصل نتوانیم بازی کنیم این مجازات خیلی بدتر هم می‌ شود. خواهش می‌کنم به فکر فوتبال ما و خانواده هایمان باشند.



روزهای سختی داریم



هر روز خبر جدیدی می‌ شنویم و در این دو، سه ماه آنقدر خبر به گوش ما رسیده که دیگر همه چیز برای ما عادی شده. تا زمانی که مجوز بازیمان را صادر نکنند واقعا نمی‌ توانم حرفی بزنم. شرایط خیلی سختی دارم فقط بازیکنانی که مثل من هستند می‌ توانند این روزها را درک کنند. امیدوارم یک راهکار جدید بیاندیشند که این مشکلات حل شود.



مردم هم دوست دارند ما بازی کنیم



در این مدت مردم در صحبت هایشان به من گفته اند دو سال بازی کردن در تیم نظامی بس است و کاش مجوز بازی تان را صادر کنند. مردم هم دوست دارند این مشکلات حل شود تا ما بتوانیم بازی کنیم و بیشتر از این فوتبالمان ضربه نخورد.



در جریان خرید سربازی نیستم



در جریان قانون خدمت سربازی نیستم و اصلا نمی‌ دانم این قانون شامل حال من می‌ شود یا خیر. واقعا نمی‌ دانم چه بگویم و بعد از اینکه این قانون تصویب شد، می‌ توان در این مورد حرفی زد.



با پیراهن تیم‌ملی کشورم خدمت کردم



هر کسی هنری دارد و هنر من هم فوتبال بازی کردن است در این چند سال بدون هیچ توقعی برای تیم‌ملی بازی کردم چون وظیفه ام بوده. من هم با پیراهن ملی کشورم و تیم های باشگاهی به ایران خدمت کردم، 4 سال در تیم‌ملی بودم و با این تیم در سال 2006 مدال برنز آسیا را گرفتم. در تیم‌ملی جوانان بودم و با ذوب‌آهن نایب قهرمان آسیا شدم. من کشورم را دوست دارم و با فوتبالم خدمت کردم. همیشه آرزوی موفقیت فوتبال کشورم را دارم و باید بگویم هر کسی براساس هنرش خدمت می‌ کند.



مشکل پرسپولیس بازیکنان و کادرفنی نیستند



وقتی شرایط پرسپولیس را می‌ بینم خیلی ناراحت می‌ شوم. هر از گاهی با بازیکنان صحبت می‌ کنم اما مشکل بازیکنان و کادرفنی نیستند، مشکل تیم از کسانی است که برای این تیم به اشتباه تصمیم گرفته اند. تیمی که پارسال سهمیه آسیا گرفت امسال باید بهترین شکل بسته می‌ شد. اما واقعا ثمره کار در این چند ماه را باید اینطور ببینیم. مردم می‌دانند مشکل چیست.



طارمی به تیم‌ملی دعوت می‌ شود



مهدی طارمی همشهری من است و نیم فصل اول واقعا برای پرسپولیس خوب بازی کرد. این بازیکن با استعداد و خوب است و هیچ حاشیه ای ندارد. مطمئن هستم او می‌ تواند به تیم‌ملی دعوت شود و حتی پتانسیل لژیونر شدن را دارد. دورادور حواسم به او است و با او صحبت می‌ کنم.



از کسانی که حمایت کردند تشکر می‌ کنم



از کسانی که در این مدت از بازیکنان سرباز حمایت کردند واقعا تشکر می‌ کنم و از مسوولان و فدراسیونی ها می‌ خواهم کاری کنند تا فوتبال ما بیشتر از این ضربه نخورد.












5438451
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار ورزشی

ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» علی دایی با رئیس فدراسیون فوتبال ترکیه دیدار و از کمپ تیم ملی این کشور بازدید کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» علی دایی با رئیس فدراسیون فوتبال ترکیه دیدار و از کمپ تیم ملی این کشور بازدید کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» وزیر ورزش و جوانان با دوچرخه علی لبیب یک دور پیست ورزشگاه آزادی را رکاب زد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان با حضور در پیست دوچرخه سواری ورزشگاه آزادی از اردوی رکابزن المپیکی ایران بازدید کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تاریخ قرعه‌کشی بیست و چهارمین دوره رقابت‌های لیگ برتر اعلام شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» سرپرست مدیرعاملی باشگاه تراکتور درباره وضعیت انتخاب سرمربی و نقل و انتقالات سرخپوشان تبریزی توضیحاتی را بیان کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تونی کروس بازیکن تیم ملی فوتبال آلمان که به تازگی بازنشسته شده است از سیاست‌های مهاجرتی دولت آلمان انتقاد کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تونی کروس بازیکن تیم ملی فوتبال آلمان که به تازگی بازنشسته شده است از سیاست‌های مهاجرتی دولت آلمان انتقاد کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مدیرعامل باشگاه پیکان گفت: در جلسه مدیران عامل، آذربایجانی مدیرعامل سپاهان بیشترین اعتراض را به سقف بودجه نقل و انتقالات داشته است.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مسابقات تکواندو قهرمانی نوجوانان ایران تحت عنوان جام دوستی ایران و کره جنوبی با مسئولان فدراسیون و سفیر کره جنوبی در ایران آغاز شد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است