ورزشی 10:21 - 08 شهریور 1393
برای بازدید از امکانات جودوی ایران
رئیس فدراسیون جهانی جودو برای بازدید از امکانات فدراسیون ایران ژانویه سال آینده میلادی به تهران سفر خواهد کرد.

رئیس فدراسیون جهانی جودو سال آینده به ایران می‌آید

به گزارش خبرگزاری فارس، عصر روز پنجشنبه محمدعلی رستگار با رئیس فدراسیون جهانی جودو جلسه‌ای برگزار می‌کنند و در این نشست در خصوص مسائل مختلف به بحث و تبادل نظر می‌پردازند که برگزاری دوره آموزش بین المللی به میزبانی ایران و سفر وی به تهران از مهمترین مباحث این جلسه بوده است.

برنامه های آموزشی فدراسیون جهانی پیش از این در اروپا و با صرف هزینه بالا انجام می شده، اما در جلسه‌ای که رستگار با رئیس آکادمی فدراسیون جهانی داشته برگزاری این دوره را در تهران به وی پیشنهاد کرده است.

در جلسه ای که رستگار روز پنج‌شنبه با "ماریوس ویزر" داشته بر روی مسائل مختلف به بحث و تبادل نظر پرداخته‌اند که وی با برگزاری این دوره آموزشی زیر نظر فدراسیون جهانی موافقت کرده و قرار شده که با فراهم شدن مقدمات آن فدراسیون جودوی ایران سال آینده میلادی در تهران میزبان این دوره آموزشی باشد تا مربیان ایرانی بتوانند با صرف هزینه ای بسیار کم در این دوره شرکت کنند.

رستگار پیش از این در مسابقاتی که در آذربایجان برگزار شده بود پیشنهاد سفر رئیس فدراسیون جهانی به تهران را به وی ارائه کرده بود کهو او نیز موافقت اولیه خود را در چند مورد مکاتبه ای که با رستگار داشته اعلام کرده بود. سرانجام رئیس فدراسیون جهانی موافقت نهایی خود را در جلسه اعلام کرده و قرار است ژانویه 2015 رئیس فدراسیون جهانی راهی تهران شود.

انتهای پیام/م

 

 


4597552
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار ورزشی

ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» علی دایی با رئیس فدراسیون فوتبال ترکیه دیدار و از کمپ تیم ملی این کشور بازدید کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» علی دایی با رئیس فدراسیون فوتبال ترکیه دیدار و از کمپ تیم ملی این کشور بازدید کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» وزیر ورزش و جوانان با دوچرخه علی لبیب یک دور پیست ورزشگاه آزادی را رکاب زد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان با حضور در پیست دوچرخه سواری ورزشگاه آزادی از اردوی رکابزن المپیکی ایران بازدید کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تاریخ قرعه‌کشی بیست و چهارمین دوره رقابت‌های لیگ برتر اعلام شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» سرپرست مدیرعاملی باشگاه تراکتور درباره وضعیت انتخاب سرمربی و نقل و انتقالات سرخپوشان تبریزی توضیحاتی را بیان کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تونی کروس بازیکن تیم ملی فوتبال آلمان که به تازگی بازنشسته شده است از سیاست‌های مهاجرتی دولت آلمان انتقاد کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تونی کروس بازیکن تیم ملی فوتبال آلمان که به تازگی بازنشسته شده است از سیاست‌های مهاجرتی دولت آلمان انتقاد کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مدیرعامل باشگاه پیکان گفت: در جلسه مدیران عامل، آذربایجانی مدیرعامل سپاهان بیشترین اعتراض را به سقف بودجه نقل و انتقالات داشته است.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مسابقات تکواندو قهرمانی نوجوانان ایران تحت عنوان جام دوستی ایران و کره جنوبی با مسئولان فدراسیون و سفیر کره جنوبی در ایران آغاز شد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است