استانی 09:08 - 20 بهمن 1394
مدیر راهداری اداره کل راه و شهرسازی استان گفت: بارش برف و کولاک شدید که برخی محورهای ارتباطی استان را در نخستین ساعات بامداد امروز سه شنبه بسته بود هم اکنون بازگشایی شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد، محمد مشتری افزود: با وجود بازگشایی تمامی محورهای بسته شده استان هم اکنون به علت کولاک شدید تردد تنها با زنجیر چرخ امکان پذیر است.

وی با بیان اینکه تردد از محورهای استان فقط با زنجیر چرخ امکان پذیر است، اظهار داشت: رانندگانی که قصد تردد از محورهای استان را دارند وسایل نقلیه خود را به تجهیزات زمستانی تجهیز و از سفرهای غیرضروری خودداری کنند.

وی همچنین از تمامی رانندگانی که قصد سفر از مسیرهای این استان را دارند خواست تا با سرعت مطمئن حرکت و فاصله طولی با خودروی جلویی را رعایت کنند.

بارش برف که از دوشنبه شب آغاز شده است هم اکنون نیز در بیشتر مناطق استان ادامه دارد.

رانندگان عبوری از محورهای خراسان شمالی می توانند در صورت بروز هرگونه مشکل با شماره های 05832261000 مرکز مدیریت راه های استان و 141 مرکز مدیریت راه های کشور تماس بگیرند.

انتهای پیام/ب


7667157
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ دوشنبه ۱۷ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ دوشنبه ۱۷ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است