ورزشی 18:58 - 10 اردیبهشت 1403
رئیس کمیته فوتسال گفت: با اکثر تیم‌هایی که حرفی برای گفتن داشتند، بازی و در تورنمنت برزیل شرکت کردیم که شاکله اصلی تیم ملی فوتسال در آنجا شکل گرفت.

اصولی: بازی‌های دوستانه باعث شکل گیری شاکله تیم ملی فوتسال شد/ قرارداد شمسایی تمدید خواهد شد

احسان اصولی رئیس کمیته فوتسال فدراسیون فوتبال پس از بازگشت تیم ملی فوتسال ایران با جام قهرمانی جام ملت‌های آسیا گفت: همه شاهد بودند که تورنمنت‌های مختلف و بازی‌های دوستانه با تیم‌های رده بالا را طبق نظر سرمربی و کادر فنی برنامه‌ریزی کردیم و اگر رنکینگ جهانی فوتسال را نگاه کنید، از بین تیم‌های رده بالا، اسپانیا و پرتغال نخواستند با ما بازی کنند. با اکثر تیم‌هایی که حرفی برای گفتن داشتند، بازی و در تورنمنت برزیل شرکت کردیم که تورنمنت اثرگذاری بود و شاکله اصلی تیم در آنجا توسط کادر فنی تیم ملی شکل گرفت و در دو بازی با روسیه و تورنمنت ویتنام، تیم تکمیل شد. خدا را شاکریم و جا دارد که از همه کسانی که در این مدت کمک کردند، تشکر کنیم.

او ادامه داد: از تمام حمایت‌های آقای تاج رئیس فدراسیون فوتبال و وزیر ورزش، مجلس شورای اسلامی و شخص رئیس جمهور و رئیس مجلس ممنون هستیم که با پیام محبت‌آمیزشان باعث دلگرمی فرزندان خود در تیم ملی شدند. امروز و فردا استراحت می‌کنیم و سپس کارمان را برای جام جهانی شروع می‌کنیم و با توکل به خدا و تلاش همه اعضای تیم ملی می‌رویم که در جام جهانی هم افتخارآفرین باشیم.

رئیس کمیته فوتسال فدراسیون فوتبال در پاسخ به این پرسش که تعداد اردو‌های تیم ملی تا جام جهانی مشخص شده است یا خیر، خاطر نشان کرد: براساس نظر شمسایی، لیگ را تا پنج شش هفته پیش می‌بریم و در این مدت لیگ را برنامه‌ریزی کردیم و بازیکنان در لیگ بازی می‌کنند. بازی در لیگ یک مقدار بازیکنان را در آمادگی نگه می‌دارد و برای بازی‌های دوستانه در فیفا‌دی‌های پیش رو برنامه‌ریزی کردیم. این موضوع در صورت قطعی شدن اطلاع‌رسانی خواهد شد و ما کاملاً آماده می‌شویم تا در جام جهانی باقدرت حضور پیدا کنیم.

اصولی راجع به بحث تمدید قرارداد شمسایی تصریح کرد: ما در خدمت او هستیم و با پرقدرت ادامه خواهد داد.

او در پاسخ به سؤالی مبنی بر اینکه مبالغ قرارداد گذشته کادرفنی تیم ملی آنها پرداخت شده است یا خیر، گفت: یک بدهی از سال گذشته باقی مانده است و آن هم به خاطر این بود که به آخر سال خوردیم و به دلیل گرفتاری و نزدیک شدن به مسابقات جام ملت‌ها نتوانستیم به تعهدات خود عمل کنیم. یک مبلغ جزئی از سال گذشته باقی مانده است که در اولین فرصت به شمسایی تقدیم خواهیم کرد و قرارداد جدید را امضا می‌کنیم. هیچ مشکلی وجود ندارد. ارکان مدیریتی فدراسیون روی تمام قرارداد‌ها حساس هستند و این موارد کاملا انجام می‌شود خوشبختانه فصای خیلی خوبی وجود دارد.


12051796
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار ورزشی

ورزشی
«خبرگزاری تسنیم» بانوی پیر با فتح کوپا ایتالیا گوشه ای از ناکامی هایش در فصل 24-2023 فوتبال ایتالیا را جبران کرد.
ورزشی
«خبرگزاری تسنیم» ستاره بلژیکی سابق کهکشانی ها با وجود اینکه دیگر در این تیم جایی ندارد، هزینه ای قابل توجه روی دست این باشگاه گذاشت.
ورزشی
«خبرگزاری تسنیم» برنامه باواریایی ها برای تغییر در کادر فنی این تیم دستخوش تغییراتی شد.
ورزشی
«خبرگزاری تسنیم» در دیدارهایی باقیمانده از هفته سی و چهارم لیگ برتر فوتبال انگلیس، شیاطین سرخ و شاگردان پوچتینو موفق به کسب سه امتیاز شدند.
ورزشی
«خبرگزاری تسنیم» سی و چهارمین کنگره کنفدراسیون فوتبال آسیا با حمایت کامل از فعالیت های فدراسیون فوتبال فلسطین برگزار شد.
ورزشی
«خبرگزاری تسنیم» روز نخست رقابت های تکواندو قهرمانی آسیا با کسب دو مدال برنز برای نمایندگان کشورمان به پایان رسید.
ورزشی
«خبرگزاری تسنیم» سرمربی تیم فوتبال یوونتوس مهمترین نشانه از اخراج احتمالی اش از این تیم در پایان فصل را ارائه کرد.
ورزشی
«خبرگزاری تسنیم» تیم لژیونر ایرانی حاضر در سوپرلیگ فوتبال یونان دربی آتن را به میزبانش واگذار کرد.
ورزشی
«خبرگزاری تسنیم» چهار تنیسور از قاره های اروپا و آمریکا به مرحله نیمه نهایی مسترز رُم راه یافتند.
ورزشی
«خبرگزاری تسنیم» قهرمان جهان و آسیا تکواندو ایران در نخستین مبارزه خود در مسابقات قهرمانی آسیا شکست خورد و از دور مسابقات کنار رفت.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است