استانی 12:19 - 29 فروردین 1400
سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی ابن‌سینا:
ایسنا/همدان سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی ابن سینای همدان از اضافه کردن ۲۵۰ تخت به بیمارستان‌های استان خبر داد.

۲۵۰ تخت به بیمارستان‌های همدان اضافه می‌شود

دکتر محمد طاهری در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: در حال حاضر تخت‌های بیمارستان‌های استان در حال تکمیل شدن هستند و تلاش ما بر این است تا بتوانیم ۲۵۰ تخت به بیمارستان‌ها اضافه کنیم.

طاهری تصریح کرد: با توجه به کمبود اکسیژن به دنبال این هستیم تا بتوانیم شرایطی برای تهیه دستگاه‌های اکسیزن ساز برای بیمارستان‌های استان فراهم کنیم.

وی در رابطه با انتشار خبر برپایی چادر در حیاط بیمارستان شهید بهشتی شهر همدان، اعلام کرد: این خبر صحت ندارد و هنوز تصمیمی برای برپایی چادر یا بیمارستان صحرایی نداریم.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی ابن سینا مطرح کرد: نتیجه قرنطینه در ۱۰ روز آینده مشخص می‌شود و امکان دارد با توجه به شرایط در آن زمان روند مراجعات کاهش یافته ‌باشد.

وی در رابطه با وضعیت رعایت پروتکل‌های بهداشتی در استان اظهار کرد: میانگین رعایت پروتکل‌های بهداشتی در کل کشور ۵۸ درصد و در استان همدان حدود ۶۵ درصد است.

طاهری خاطرنشان کرد: برای کنترل کرونا باید مجموعه اقدامات را داشته باشیم و استفاده از ماسک، ممنوعیت ورود پلاک غیربومی یا تعطیلی بازار به تنهایی نمی‌توانند مانع از گسترش این ویروس شوند.

وی در پایان در رابطه با فوت یکی از دانشجویان این دانشگاه بر اثر ابتلا به کروناویروس، گفت: مرحوم ربانی، دانشجوی سال سوم پزشکی بود، به تازگی دوران علوم پایه را گذرانده و هنوز وارد بیمارستان نشده بود.

انتهای پیام


11030271
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است