استانی 15:53 - 19 بهمن 1397

مردم حضور پررنگ در راهپیمایی ۲۲ بهمن داشته باشند

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام حسن علیدادی سلیمانی ظهر امروز در خطبه های نماز جعمه کرمان با تسلیت ایام سوگواری شهادت حضرت فاطمه (س) از این حضرت به عنوان اولین مدافع امامت و ولایت نام برد و گفت: سیره زندگی این بانوی بزرگوار الگوی جامعه اسلامی به شمار می آید و ایشان الگوی جامعه مردان و زنان هستند.

وی همچنین با تبریک فرا رسیدن چهلمین سالگرد پیروی انقلاب اسلامی ایران اظهار کرد: ۲۲ بهمن در واقع روز جلوه قدرت الهی در برابر مستکبران دنیا است.

حجت الاسلام علیدادی با اشاره به دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی ایران افزود: با توجه به هجمه ها و توطئه ها دشمنان باید این دستاوردها برای مردم تبیین شود.

امام جمعه کرمان با اشاره به اینکه انقلاب ایران در زمینه استکبارستیزی بدون مانند است، گفت: سال هاست که شعار استکبارستیزی هر روز در ایران پررنگ تر می شود.

وی گفت: به برکت نظام جمهوری اسلامی ایران امروز کشورمان از متنفذترین کشورها در صحنه بین المللی به شمار می آید.

نماینده ولی فقیه در استان کرمان با تاکید بر لزوم حضور پررنگ و پور شور در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال افزود: مشاهده کردیم بعد از بدعهدی آمریکا امروز اروپا هم چهره خود را عیان و بعد از ۹ ماه معطلی بیانه ای گستاخانه صادر کرد.

وی خواستار جواب قاطع و محکم مسئولان به این بیانیه شد و گفت: باید دهه پنجم نظام را با قدرت و مقاومتی که تاکنون داشتیم ادامه داده و با زعامت رهبر معظم انقلاب پرچم این انقلاب را به دست صاحب اصلی آن برسانیم.

حجت الاسلام علیدادی سلیمانی با گرامیداشت روز نیروی هوایی ارتش گفت: ارتش جمهوری اسلامی ایران تحت زعامت مقام معظم رهبری یکی از قدرتمندترین ارتش های جهان به شمار می آید.


10049751
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ دوشنبه ۱۷ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ دوشنبه ۱۷ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است