گوناگون 19:50 - 07 شهریور 1394
لطفا وقت شناس باشید و برای هرکاری ساعت مشخصی تعیین کنید.

بهترین زمان برای امور روزانه
پیامبر اکرم صلی الله وعلیه وآله : کسی که دوست دارد خندان و با روی گشاده خداوند را دیدار کند، باید از محبّت و ولایت علی بن موسی الرضّا(ع) بهره‏ مند باشد.

 

به گزارش سرویس خانواده جام نیوز، شاید تعجب کنید وقت طلا است و وقت شناسی هم بسیار مهم است، وقتی هم که ساعت بدن مطرح باشد، این نکته مهم تر می شود. تحقیقات دانشمندان نیز ثابت می کند احساسات، نیازها و توانایی های ما در ساعات مختلف شبانه روز تفاوت می کنند و در نتیجه، محققان از بهترین ساعت برای رابطه جنسی تا ساعتی که احتمال مرگ انسان در آن بیش تر است، خبر داده اند.

 

ساعت 5 و 48 دقیقه صبح، زمانی است که هم بدن مرد و هم بدن زن در اوج آمادگی برای رابطه جنسی است و احتمال اورگاسم هر دو در بالاترین حد قرار دارد. دانشمندان هم چنین می گویند، اگر قرار باشد کسی دچار حمله قلبی شود، احتمال آن در ساعت 6 و 53 دقیقه صبح بیش از همه است.

 

مردم در خیلی جاها عادت دارند به طور میانگین ساعت 7:35 دقیقه بیدار شوند، آن وقت ساعت 8 زمانی است که بیش از هر موقع دیگری سرحال هستند. ساعت 10:06 صبح زمانی است که خانم ها بیش ترین جلوه را دارند و زیباتر به نظر می رسند و ساعت بدن می گوید، 11 صبح بیش ترین احتمال مردن وجود دارد.

 

بهترین وقت برای یک چرت کوتاه در 12:37 دقیقه، رفتن به دندانپزشکی در 2 بعدازظهر، گردگیری 3:13 عصر، ورزش 5:44 و خلاقیت در 10:51 شب است.

 

دکترسلام/2023


6976251
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است