استانی 10:36 - 15 اسفند 1393
به منظور افتتاح و کلنگ‌زنی چند پروژه
وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی به منظور سفری دو روزه به خراسان شماری دقایقی پیش وارد بجنورد شد.

وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی وارد خراسان شمالی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، علی ربیعی وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی به منظور سفری ۲ روزه به خراسان شماری دقایقی پیش وارد بجنورد شد.

وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی قرار است تا ساعتی دیگر به شهرستان اسفراین عزیمت کرده و از خط تولید مجتمع صنعتی این شهرستان بازدید کند.

همچنین ربیعی در نخستین روز از سفر به خراسان شمالی سالن رزمی و خوابگاه ورزشی کارگران استان خراسان شمالی را در مجموعه ورزشی کارگران امام علی (ع) را افتتاح خواهد کرد.

افتتاح پروژه 260 واحدی تعاونی مسکن فرهنگیان بجنورد، افتتاح باشگاه سوارکاری کارگران استان در بجنورد از دیگر برنامه‌های ربیعی به خراسان شمالی است.

به گزارش فارس، همچنین در سفر وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی به خراسان شمالی درمانگاه تخصصی بیمارستان تأمین اجتماعی ثامن‌الائمه بجنورد کلنگ‌زنی خواهد شد.

محوری‌ترین برنامه سفر ربیعی به خرسان شمالی کلنگ‌زنی پالایشگاه میعانات گازی شرق کشور با تولید بنزین یورو 4 در شیروان خواهد بود که این طرح در شهرک صنعتی این شهرستان رسماً اجرایی می‌شود.

همچنین افتتاح خانه امید بازنشستگان شیروان از دیگر طرح‌هایی است که در سفر 2 روزه علی ربیعی به استان خراسان شمالی انجام خواهد شد.


5983938
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» کارشناس پیش بینی هواشناسی استان ایلام گفت: ایستگاه هواشناسی انجیره با ۱۳۴ میلی متر بیشترین میزان دریافت نزولات جوی استان را از روز سه شنبه تا صبح امروز ثبت کرده است.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است