ورزشی 07:46 - 06 مهر 1393
دیدار آرسنال و تاتنهام در هفته ششم لیگ برتر با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

داربی شمال لندن هم برنده نداشت

به گزارش ایسنا، هفته‌ ششم رقابت‌های لیگ برتر انگلیس شب گذشته (شنبه) با یک دیدار حساس ادامه یافت که در آن دو تیم لندنی آرسنال و تاتنهام به مصاف هم رفتند که این دیدار با تساوی یک بر یک به پایان رسید تا داربی شمال لندن نیز مثل داربی مرسی ساید با تساوی یک بر یک به پایان رسیده باشد.

آرسنالی ها در نیمه نخست بازی بهتری را به نمایش گذاشتند اما نتوانستند از این برتری خود استفاده کنند و موقعیت گل ایجاد کنند تا نیمه نخست با تساوی بدون گل به پایان برسد.

تاتنهام مهمان در دقیقه‌ 57 به گل رسید. ناصر چدلی بلژیکی موفق شد با یک ضربه زیبا تیمش را پیش اندازد. پس از این گل تاتنهامی‌ها به بازی دفاعی روی آوردند تا این که آلکس چمبرلین در دقیقه‌ 74 موفق شد سانتر کاسورلا را به گل تساوی این دیدار تبدیل کند تا این بازی حساس با تساوی یک بر یک به پایان برسد.

هفته‌ ششم لیگ برتر انگلیس امشب (یکشنبه) با یک دیدار ادامه می‌یابد که در آن وست بروم‌ویچ در خانه از تیم برنلی پذیرایی خواهد کرد و فردا شب نیز در آخرین دیدار هفته‌ استوک سیتی میزبان تیم قعرنشین نیوکاسل است.

در جدول رده‌بندی چلسی با 16 امتیاز صدرنشین است. ساوتهمپتون با 13 امتیاز در رده دوم قرار دارد و منچسترسیتی با یازده امتیاز سوم است.

ا‌نتها‌ی پیا‌م


4817875
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار ورزشی

ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» علی دایی با رئیس فدراسیون فوتبال ترکیه دیدار و از کمپ تیم ملی این کشور بازدید کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» علی دایی با رئیس فدراسیون فوتبال ترکیه دیدار و از کمپ تیم ملی این کشور بازدید کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» وزیر ورزش و جوانان با دوچرخه علی لبیب یک دور پیست ورزشگاه آزادی را رکاب زد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان با حضور در پیست دوچرخه سواری ورزشگاه آزادی از اردوی رکابزن المپیکی ایران بازدید کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تاریخ قرعه‌کشی بیست و چهارمین دوره رقابت‌های لیگ برتر اعلام شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» سرپرست مدیرعاملی باشگاه تراکتور درباره وضعیت انتخاب سرمربی و نقل و انتقالات سرخپوشان تبریزی توضیحاتی را بیان کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تونی کروس بازیکن تیم ملی فوتبال آلمان که به تازگی بازنشسته شده است از سیاست‌های مهاجرتی دولت آلمان انتقاد کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تونی کروس بازیکن تیم ملی فوتبال آلمان که به تازگی بازنشسته شده است از سیاست‌های مهاجرتی دولت آلمان انتقاد کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مدیرعامل باشگاه پیکان گفت: در جلسه مدیران عامل، آذربایجانی مدیرعامل سپاهان بیشترین اعتراض را به سقف بودجه نقل و انتقالات داشته است.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مسابقات تکواندو قهرمانی نوجوانان ایران تحت عنوان جام دوستی ایران و کره جنوبی با مسئولان فدراسیون و سفیر کره جنوبی در ایران آغاز شد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است