استانی 17:27 - 08 اسفند 1398
ایسنا/اصفهان دربی فوتبال اصفهان عصر امروز از ساعت ۱۶:۱۵ در ورزشگاه فولادشهر برگزار شد که سپاهان در نیمه نخست با نتیجه یک بر صفر پیروز شد.

پیروزی یک نیمه‌ای سپاهان در دربی اصفهان

دربی اصفهان در حالی امروز در ورزشگاه فولادشهر برگزار شد که این نخستین دیدار تاریخ دو تیم است که بدون تماشاگر برگزار می‌شود. 

این دیدار به دلیل جلوگیری از شیوع ویروس کرونا بدون تماشاگر برگزار شد.

به گزارش ایسنا، سپاهان در حالی پای به میدان گذاشت که دیدار هفته گذشته این تیم برابر پرسپولیس برگزار نشد و با بازی کمتر به رده چهارم جدول لیگ‌برتر سقوط کرد.

در سمت دیگر رادولوویچ سرمربی تازه ورود ذوب‌آهن در دومین چالش جدی خود به مصاف سپاهان آمده است تا بتواند دانش و قابلیت‌های خود را نشان دهد.

او هفته گذشته برابر استقلال با نتیجه ۲ بر ۱ مغلوب شد. بازی که حرف و حدیث‌هایی در قضاوت داوری آن از سوی ذوبی‌ها وارد شده بود.  

سپاهانی‌ها با ترکیب پیام نیازمند، مهدی ترکمان، شایان مصلح، محمد طیبی، مرتضی منصوری، مهدی کیانی، امید نورافکن، سروش رفیعی، محمدرضا حسینی، محمد محبی و سجاد شهباززاده پای به میدان گذاشتند. 

ذوبی‌ها نیز با ترکیب مهدی خلیل، وحید محمدزاده، محمد نژادمهدی، مسعود ابراهیم زاده، وفا هخامنش، حمید بوحمدان، مهدی مهدی‌پور، دانیال اسماعیلی فر، قاسم حدادی فر، احسان پهلوان و بیدوف به مصاف شاگردان امیر قلعه‌نویی رفتند. 

این دیدار در همان دقایق ابتدایی با حملات سپاهانی‌ها آغاز شد و در دقیقه ۴ مهدی ترکمان از سمت راست تیم ذوب‌آهن با ورود به محوطه ۱۸ قدم و پشت سر گذاشتن مدافع حریف توپ را از زاویه بسته وارد دروازه مهدی خلیل کرد، تا اولین گل این دیدار خیلی زود و در اولین موقعیت بازی رقم بخورد.

بازی پس از این گل کمی آرام شد، تا اینکه در دقیقه ۱۲ محمد محبی از پشت محوطه جریمه شوتی محکم به سمت دروازه ذوب‌آهن زد که با اختلاف کمی راهی اوت شد.

در دقیقه ۲۷ این دیدار پاس در عمق شهباززاده در محوطه جریمه ذوب‌آهن به محبی رسید و این بازیکن با گلر ذوب‌آهن تک به تک شد، اما ضربه محبی از کنار دروازه به بیرون رفت.

در دقیقه ۳۹ ارسال خطرناک کرنر تیم میزبان بر روی دروازه سپاهانی‌ها را دانیال اسماعیلی‌فر با ضربه سر قطع کرد اما توپ از بالای دروازه به بیرون رفت

بازی در ادامه موقعیت خاصی نداشت تا بازی در نیمه نخست  با نتیجه یک بر صفر به سود سپاهان به پایان برسد.

انتهای پیام


10416983
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است