ورزشی 10:03 - 22 مهر 1393
هدایتی در مصاحبه با مارکا مطرح کرد؛
مالک باشگاه استیل آذین در گفتگو با یک روزنامه اسپانیایی اعلام کرده بزودی 55 درصد سهام باشگاه ختافه را خریداری خواهد کرد.

توافق اولیه برای خرید ختافه امضا شده/ مهدوی کیا و هاشمیان در راه اسپانیا

به گزارش خبرگزاری مهر، حسین هدایتی پس از سال‌ها تلاش وقتی متوجه شد مالکیت باشگاه پرسپولیس را به او نمی دهند به دنبال خرید سهام یک تیم فوتبال اسپانیایی رفت و حالا در آستانه تملک بخش عمده ای از سهام باشگاه ختافه است. به همین بهانه روزنامه مارکا که چاپ مادرید است و از تاثیرگذارترین رسانه های کشور اسپانیا به حساب می آید روز سه شنبه مصاحبه ای را با حسین هدایتی ترتیب داد تا در مورد خرید سهام باشگاه ختافه سوالاتی را با وی مطرح کند.

حسین هدایتی در ابتدای مصاحبه اش در مورد تیم فوتبال ختافه گفت: می دانم که این باشگاه یکی از ٤ تیم مادریدی حاضر در لالیگا است که هم اکنون در میانه جدول قرار دارد و از سویی بیشتر در فکر پرورش و معرفی بازیکنان جدید است و این برای من با اهمیت است.

مالک باشگاه استیل آذین با بیان اینکه هدفش خدمت به فوتبال ایران است ادامه داد: من در تهران با مدیر اجرایی ختافه چند دیدار را برگزار کردم و در مورد بدهی های این باشگاه یک مقدار اطلاعات دارم. ما به یکسری توافق دست پیدا کردیم اما برای آگاهی کامل از میزان بدهی باشگاه ختافه باید به اسپانیا بیایم و امیدوارم در مجموع تراز مالی این تیم مثبت باشد.



 عضو سابق هیات مدیره پرسپولیس در ادامه خبر حضور مهدوی کیا و هاشمیان به همراه خودش در اسپانیا را به عنوان مشاور فنی داد و عنوان کرد: پیش از این قرار بود از حضور علی کریمی هم در این سفر بهره ببرم که این بازیکن سابق بایرن مونیخ هم اینک به عنوان دستیار کی روش در تیم ملی فوتبال ایران فعالیت می کند.



هدایتی با بیان اینکه قرار است در وهله نخست ٥٥ درصد سهام ختافه را بخرد در مورد دلیل اصلی تمایلش به حضور در فوتبال خاطرنشان کرد: عشق به فوتبال و انرژی مثبتی که در آن وجود دارد و همچنین خدمت به مردم ایران و مادرید دلیل اصلی انجام این کار است.

وی در پاسخ به این جمله خبرنگار مارکا که نمی تواند از وجود پرتعداد بازیکنان ایرانی در ختافه استفاده کند،گفت: این را می دانم اما این تیم رده های سنی مختلفی را دارد و از سوی دیگر ما قصد داریم به کودکان فوتبال بیاموزیم. بودن در لالیگا برای من کافی نیست و می خواهم به اهداف بیشتری دست پیدا کنم.

مالک باشگاه استیل آذین در پایان به زمان سفرش به همراه تیم مشاوران خود در نیمه آبان ماه به مادرید اشاره کرد و افزود: در تهران یک سری توافقات به صورت ایمیلی با مالک فعلی باشگاه امضا شده است اما اوائل ماه نوامبر به مادرید می آیم تا رو در رو با آنخل تورس درباره خرید ٥٥ درصد سهام باشگاه ختافه توافق کنم.


4939516
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار ورزشی

ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» علی دایی با رئیس فدراسیون فوتبال ترکیه دیدار و از کمپ تیم ملی این کشور بازدید کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» علی دایی با رئیس فدراسیون فوتبال ترکیه دیدار و از کمپ تیم ملی این کشور بازدید کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» وزیر ورزش و جوانان با دوچرخه علی لبیب یک دور پیست ورزشگاه آزادی را رکاب زد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان با حضور در پیست دوچرخه سواری ورزشگاه آزادی از اردوی رکابزن المپیکی ایران بازدید کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تاریخ قرعه‌کشی بیست و چهارمین دوره رقابت‌های لیگ برتر اعلام شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» سرپرست مدیرعاملی باشگاه تراکتور درباره وضعیت انتخاب سرمربی و نقل و انتقالات سرخپوشان تبریزی توضیحاتی را بیان کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تونی کروس بازیکن تیم ملی فوتبال آلمان که به تازگی بازنشسته شده است از سیاست‌های مهاجرتی دولت آلمان انتقاد کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تونی کروس بازیکن تیم ملی فوتبال آلمان که به تازگی بازنشسته شده است از سیاست‌های مهاجرتی دولت آلمان انتقاد کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مدیرعامل باشگاه پیکان گفت: در جلسه مدیران عامل، آذربایجانی مدیرعامل سپاهان بیشترین اعتراض را به سقف بودجه نقل و انتقالات داشته است.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مسابقات تکواندو قهرمانی نوجوانان ایران تحت عنوان جام دوستی ایران و کره جنوبی با مسئولان فدراسیون و سفیر کره جنوبی در ایران آغاز شد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است