ورزشی 21:23 - 25 خرداد 1393
این خبر تکمیل می‌شود؛
تیم ملی والیبال ایران در ست نخست دومین بازی خود برابر برزیل در هفته چهارم رقابتهای لیگ جهانی نتیجه را واگذار کرد.

برزیل ست نخست را برابر ایران برنده شد

به گزارش خبرنگار مهر، تیم‌های ملی والیبال ایران و برزیل از ساعت 21 امروز یکشنبه دومین بازی خود را در هفته چهارم رقابتهای لیگ جهانی در سالن 12 هزار نفری آزادی برگزار کردند که در پایان ست نخست تیم برزیل با حساب 25 بر 19 برنده شد.

تیم ایران با فشار تماشاچی روی حریف، بازی را با تک دفاع شهرام محمودی خوب شروع کرد. دریافت‌های خوبی بازیکنان کشورمان در کنار دفاع روی تور بهتر در قیاس با شروع بازی قبل داشتند باعث شد تیم ایران 5 بر 2 از برزیل پیش بیفتد. برزیل پس از آن کمی به خود آمد و روی اشتباه بازیکنان کشورمان فاصله را به یک امتیاز کاهش داد. پوئن سرویس سیدائو دو تیم را در امتیاز 6 برابر کرد و در نهایت با دریافت بدی که تیم ایران داشت این برزیل بود که در وقت نخست استراحت فنی این ست برتری 8 بر 7 خود را ثبت کرد.

برزیل پس از آن برتری خود را به دو امتیاز افزایش داد و بار دیگر دریافت نامطئمن از تیم کشورمان شرایط را به سود این تیم تغییر داده بود. سرویس عالی قائمی و پس از آن دفاع سه نفره مقابل دسوزا ایران را در امتیاز 9 به برزیل رساند. اما بار دیگر برزیل دو امتیاز پیش افتاد و پس از آن به کارهای ترکیبی روی آورد تا در مواجه با مدافعان روی تور کشورمان به مشکل بر نخورد.

برزیلی‌ها که سرویس‌های خوبی را روانه زمین تیم ایران می‌کردند یاران سرعتی کشورمان را تا حدی در خط حمله از کار انداختند و در نهایت استراحت دوم فنی این ست را هم با برتری 16 بر 14 به  نفع خود به پایان بردند.

انتظار می‌رفت در بازگشت به میدان بازیکنان کشورمان به خصوص در سرویس‌ها شرایط بهتری داشته باشند ولی این برزیل بود که امتیازگیری می‌کرد و 18 بر 15 پیش افتاد تا کواچ نخستین تام اوت خود را درخواست کند. اما بار دیگر برزیل با دفاع روی تور خوب خود دو امتیاز کسب کرد تا به امتیاز 20 برسد. برزیل پس از آن دو امتیاز روی اشتباهات لوکاس به ایران داد که همین باعث شد رزنده بلافاصله تقاضای تایم اوت کند.

برزیلی‌ها با امتیازات متوالی که از دفاع روی تور کسب می‌کردند به امتیاز 23 رسیدند و اختلاف را به عدد 6 رساند. کواچ در این لحظه تقاضای تایم اوت کرد ولی در نهایت این ست با برتری 25 بر 19 تیم برزیل به پایان رسید.


4002094
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار ورزشی

ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» علی دایی با رئیس فدراسیون فوتبال ترکیه دیدار و از کمپ تیم ملی این کشور بازدید کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» علی دایی با رئیس فدراسیون فوتبال ترکیه دیدار و از کمپ تیم ملی این کشور بازدید کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» وزیر ورزش و جوانان با دوچرخه علی لبیب یک دور پیست ورزشگاه آزادی را رکاب زد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان با حضور در پیست دوچرخه سواری ورزشگاه آزادی از اردوی رکابزن المپیکی ایران بازدید کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تاریخ قرعه‌کشی بیست و چهارمین دوره رقابت‌های لیگ برتر اعلام شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» سرپرست مدیرعاملی باشگاه تراکتور درباره وضعیت انتخاب سرمربی و نقل و انتقالات سرخپوشان تبریزی توضیحاتی را بیان کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تونی کروس بازیکن تیم ملی فوتبال آلمان که به تازگی بازنشسته شده است از سیاست‌های مهاجرتی دولت آلمان انتقاد کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تونی کروس بازیکن تیم ملی فوتبال آلمان که به تازگی بازنشسته شده است از سیاست‌های مهاجرتی دولت آلمان انتقاد کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مدیرعامل باشگاه پیکان گفت: در جلسه مدیران عامل، آذربایجانی مدیرعامل سپاهان بیشترین اعتراض را به سقف بودجه نقل و انتقالات داشته است.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مسابقات تکواندو قهرمانی نوجوانان ایران تحت عنوان جام دوستی ایران و کره جنوبی با مسئولان فدراسیون و سفیر کره جنوبی در ایران آغاز شد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است