استانی 23:14 - 17 آبان 1398
به دنبال برگزاری جشنواره انار یزد؛
ایسنا/یزد رییس جامعه هتلداران استان یزد از تکمیل ظرفیت اکثر واحدهای اقامتی یزد با ضریب بیش از 95 درصد به دنبال برگزاری جشنواره انار در یزد خبر داد.

ظرفیت اقامتی یزد از ضریب 95 درصد گذشت

«سید امیر ناصر طباطبایی» در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، با اشاره به تاثیر برگزاری جشنواره انار در رونق گردشگری استان یزد، اظهار کرد: در این هفته و تحت تاثیر جشنواره انار به ویژه در روزهای پایانی هفته، ظرفیت اقامتی استان با ضریب بیش از 95 درصد تخت‌های اقامتی، پر بود.

وی با بیان این که جشنواره انار یزد ظرفیت برگزاری در بعد بین‌المللی را دارد، گفت: این جشنواره به علت گستره برگزاری در استان و استقبال از سوی مردم داخل کشور به ویژه به علت محبوبیت محصول انار یزد در ایران و همچنین برخورداری بازارهای بین المللی از انار یزد می‌تواند به صورت بین‌المللی و فراتر از بعد ملی برگزار شود که البته برگزاری آن به صورت بین‌المللی به همت مسئولان استان نیاز دارد.

طباطبایی با یادآور شدن ضرورت برگزاری جشنواره‌هایی مانند «سده» در یزد، خاطرنشان کرد: این جشنواره با ظرفیت بین‌المللی که تا دو سال اخیر برگزار و مورد استقبال مردم نیز قرار داشت با عنایت مسئولان استان می‌تواند دوباره برگزار و تاثیر قابل توجهی در رونق صنعت گردشگری یزد و حتی کشورمان داشته باشد.

عضو کمیسیون عالی تجدیدنظر واحدهای اقامتی، پذیرایی و تفریحی کشور در پایان گردشگری را صنعتی میان رشته‌ای خواند و گفت: جذب گردشگران داخلی و خارجی با برگزاری رویدادهای گردشگری علاوه بر رونق این صنعت می‌تواند چرخ صنایع اقامتی و هتل‌ها، صنایع دستی و در نهایت اقتصاد استان و کشورمان را به گردش درآورد.

انتهای پیام


10287637
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ پنجشنبه ۳۰ فروردین را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ پنجشنبه ۳۰ فروردین را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است