ورزشی 18:00 - 23 تیر 1393
مصوبات امروز هیات رئیسه فدراسیون فوتبال که امروز تهیه شده اعلام شد.

مصوبات نشست هیات رئیسه فدراسیون فوتبال اعلام شد

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، مصوبات امروز نشست هیات رئیسه فدراسیون فوتبال اعلام شد.

این مصوبات به شرح زیر است:

1 – هیات رئیسه فدراسیون از زحمات سازمان لیگ کشور، کمیته های مختلف و رئیس فدراسیون فوتبال در حمایت و پشتیبانی کامل از تیم ملی تشکر و قدردانی کرد و حضور مقتدرانه و بدون حاشیه تیم ملی در جام جهانی 2014 را به یکایک اعضای تیم ملی اعم از بازیکنان، کادر فنی و گروه سرپرستی تبریک گفت.

2 – آیین نامه کمیته اخلاق مورد تصویب اعضا قرار گرفت.

3 – آیین نامه کمیته تعیین وضعیت بازیکنان و شورای حل اختلاف در جلسه مطرح و مقرر شد در نشست آتی تصمیم نهایی در خصوص آنها اتخاذ شود.

4 – پیشنهادات سازمان لیگ کشور در خصوص حق پخش تلویزیونی در جلسه مطرح و مقرر شد پیگیریهای لازم در این خصوص به عمل آید تا سازمان لیگ بتواند پاسخگوی باشگاه های لیگ برتری باشد.

5 – اعضای کمیته اخلاق به تایید فدراسیون فوتبال رسیدند. علی اکبر محمدزاده به عنوان رئیس کمیته و سایر اعضا ، محبوب افراسیاب، حسن انصاری، یونس اسدی مقدم، عبداله سمامی، حسین آبانگاه و علی ادیبی.


4238704
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار ورزشی

ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مدیر تیم فوتبال سپاهان اصفهان گفت: در صورت تکرار اتفاقات مشابه بازی قبل مقابل تراکتور، تیم را از زمین بیرون می‌کشیم.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تیم فوتبال پرسپولیس، تمرین پنج‌شنبه را در ورزشگاه شهید کاظمی با حضور هواداران برگزار کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» در پایان رقابت‌های بوکس جاده ابریشم باکو، ملی پوشان ایران به دو مدال نقره و دو برنز دست یافتند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» باشگاه استقلال که به دلیل دادن ضمانت به سانتاکلارای پرتغال پنجره نقل‌وانتقالاتی خود را بسته می‌بیند، خطری از این بابت احساس نمی‌کند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» ملی‌پوش دسته فوق سنگین وزنه‌برداری ایران گفت: مطمئن هستم اگر با آمادگی کامل و روحیه خوب راهی المپیک شوم، اتفاق‌های خوبی را رقم خواهم زد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مریم طوسی دونده کشورمان در جریان برگزاری مسابقات دوومیدانی جایزه بزرگ آفریقای جنوبی در ماده ۲۰۰ متر نایب قهرمان شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» میرزایی بازیکن تیم فوتبال استقلال تهران که به دلیل مصدومیت از ابتدای فصل بازی‌های را از دست داده بود بعد از بهبود هم نمی‌تواند برای استقلال بازی کند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» داور مشهور مسابقه قویترین مردان ایران از پیشنهاد رشوه در دوران برگزاری این مسابقات خبر داد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تیم‌های بسکتبال شهرداری گرگان و الشرطه عراق در دیدار رفت از مرحله نیمه نهایی سوپر لیگ بسکتبال غرب آسیا به مصاف هم می‌روند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تیم‌های بسکتبال شهرداری گرگان و الشرطه عراق در دیدار رفت از مرحله نیمه نهایی سوپر لیگ بسکتبال غرب آسیا به مصاف هم می‌روند.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است